Cincin Pertunangan/Perkahwinan Tomei


Cincin pengikat janji Eternal Binding

Bagi mereka yang ingin melangsungkan perkahwinan, pastinya bulan Disember menjadi pilihan.

Bulan ini jugalah sanak saudara boleh bersua muka dan berkumpul bagi meraikan pasangan mempelai memandangkan hujung tahun merupakan cuti sekolah yang paling panjang setiap tahun.

Selain itu, pada hujung tahun inilah masanya diadakan jualan murah dan promosi pelbagai jenis produk.

Memandangkan sempena musim perkahwinan ini, maka syarikat -syarikat berkaitan penganjuran majlis itu kini menawarkan pelbagai barangan untuk dijadikan pilihan bagi meraikan hari bersejarah pasangan pengantin.

Tidak ketinggalan juga bagi butik pengantin, pembuat kad jemputan kahwin, perkhidmatan katering, perkhidmatan peralatan khemah, meja, kerusi, mak andam dan premis barangan kemas untuk dijadikan hantaran mahupun membatalkan air sembahyang.

Untuk itu, Tomei, pengeluar barangan kemas turut berbuat demikian dan menawarkan pelbagai koleksi barangan untuk pasangan pengantin.

Bagi tahun ini, koleksi perkahwinan 2009, Tomei menawarkan rangkaian barangan kemas untuk pasangan yang ingin mendirikan rumah tangga, bertunang dan meraikan ulang tahun perkahwinan masing-masing.

Tomei turut mengeluarkan pelbagai reka bentuk dan gaya yang tidak kurang hebatnya yang pasti membuat ramai yang terpukau dengan kilauan batu dan keanggunan rekaannya.

Dalam memberikan kelainan, kali ini Tomei menawarkan cincin untuk setiap pasangan iaitu dua bentuk (sepasang) atau pun sebentuk untuk diberikan kepada pasangan masing-masing.

Bagi mereka yang inginkan kelainan dari segi reka bentuk dan gaya pula, apa kata anda dapatkan koleksi Eternal Binding.

Koleksi ini terdiri daripada empat set di mana ia boleh disuaipadankan dengan cincin untuk lelaki.

Dengan bertemakan romance, Tomei mencuba sesuai yang baru dalam mengeluarkan koleksi perkahwinan pada tahun ini.

Ini bagi memberi peluang setiap pasangan merasai kehangatan cinta dengan setiap reka bentuk yang dihasilkan.

Apa yang diharapkan agar setiap pasangan dapat meluahkan perasaan masing-masing dengan menghadiahkan koleksi daripada Tomei.