Aura White lepasi sasaran, dapat sambutan

Aura White lepasi sasaran
Aura White Beauty, syarikat Bumiputera yang mengeluarkan produk minuman kesihatan di bawah jenama Aura White, yakin dapat menggandakan jualannya sehingga 200,000 botol menjelang akhir tahun ini melalui pemasaran secara online, sekali gus terus meneroka pasaran luar negara.

Pengasasnya, Feena Azmir berkata, walaupun baru empat bulan di pasaran, Aura White mendapat sambutan amat menggalakkan dan mencatat jualan melebihi sasaran awal syarikat.

Katanya, sasaran awal syarikat adalah untuk mencapai jualan sebanyak 20,000 botol, tetapi sudah mencecah lebih kurang 100,000 botol sekarang dan ia juga dibantu oleh 200 stokis serta lebih 1,000 pengedar Aura White di seluruh negara.




Kami tidak menyangka sambutan luar biasa yang diterima daripada pelanggan terhadap produk Aura White, malah terdapat ramai testimoni kami yang berpuas hati dengan minuman kesihatan ini kerana ia bukan saja diformulasikan dengan teknologi Jepun, tetapi menggabungkan tiga stem sel dari tomato, epal dan roselle bersama glutathione serta kolagen tilapia yang sesuai untuk lelaki dan wanita.

Selain itu, kelebihan Aura White juga baik untuk kesihatan dalaman badan jika diamalkan dengan amalan diet sihat dan sesuai untuk ibu mengandung dan menyusukan anak kerana kandungan khasiat vitamin yang tinggi, katanya kepada Bisnes Metro di sini baru-baru ini.

Menurutnya, produk Aura White mempunyai pelbagai kelebihan untuk kesihatan dari hujung rambut hingga kaki disebabkan kandungan semula jadi dalam penghasilan produk terbabit dan tambahan pula, ia dihasilkan dengan gabungan teknologi terkini untuk wanita Asia yang mementingkan penjagaan diri.

Feena berkata, pihaknya masih membuka peluang kepada mereka yang berminat menjana pendapatan dengan menjadi pengedar dan mini stokis di mana modalnya masing-masing adalah RM1,000 dan RM4,250.

Beliau berkata, produk Aura White juga mendapat permintaan dari luar negara seperti Brunei, Singapura, Indonesia, Australia serta United Kingdom dan pihaknya juga menyasarkan untuk menembusi pasaran seluruh Asean tetapi sebagai permulaan akan memberi tumpuan penuh kepada permintaan tempatan terlebih dulu.