Safi Rania Gold boleh dimiliki

Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Apabila wanita mencapai peringkat umur 30 tahun ke atas, pastinya keanjalan dan kedutan pada kulit menjadi masalah utama kepada mereka.


Seiring untuk membantu wanita memelihara dan mendapatkan kulit yang sihat dan cantik, jenama produk penjagaan kulit halal dan suci Safi Rania Gold telah memilih pelakon dan model terkemuka tanah air Rozita Che Wan sebagai duta terbarunya.

Produk yang dilancarkan pada tahun 2009 adalah produk anti-penuaan yang diperkaya dengan formulasi Teknologi Nano Emas 24K yang menjanjikan keupayaan untuk mengurangkan kedalaman kedutan dan garis halus sehingga 55 peratus dalam hanya tiga minggu.

Keistimewaan rangkaian produk penjagaan kulit eksklusif dari Safi ini diperkaya dengan protein mutiara serta vitamin B3 untuk mencerah , memulihkan kesegaran dan seri wajah di samping memperkuatkan struktur kulit.

Safi Rania Gold yang mempunyai sembilan rangkaian produk ini boleh dimiliki oleh setiap golongan wanita kerana harganya yang berpatutan.