Nano-V 24K Gold Soap (Sabun Hablur Emas)

Gaya hidup banyak mempengaruhi penampilan diri seseorang termasuk wajah. Dulu barangkali tidak ramai wanita atau lelaki yang peka bahawa perawatan kulit mereka adalah penting. Mencuci muka dengan sabun mandi pun mungkin sudah mencukupi.

Hari ini semakin ramai yang mengambil berat tentang penjagaan kulit mereka secara teratur.

Pelbagai jenis produk penjagaan kulit juga dicari untuk memenuhi kehendak mereka. Pengguna mengharapkan pembaharuan dalam rejimen penjagaan kulit mereka seharian.

Bagi memenuhi kehendak tersebut, Nano-V memperkenalkan produk penjagaan wajah berasaskan hablur emas 24K.

Nano-V 24K Gold Soap (Sabun Hablur Emas)

Itu termasuk memperkenalkan kaedah nano yang telah diuji secara klinikal dan memberikan penyerapan sempurna.

"Kulit memerlukan penjagaan setiap hari. Kulit semula jadi akan mudah menjadi berkedut, kusam dan kering akibat stres yang mengakibatkan kulit wajah kelihatan tidak sihat. Proses penjagaan wajah sendiri di rumah dengan membersih wajah, menggunakan penyegar wajah, pelembap, krim dan topeng wajah dapat mengurangkan masalah penuaan wajah. Justeru setiap orang memerlukan vitamin, mineral serta kolagen untuk kulit yang bersifat anti oksida.

Terdapat dalam tiga rangkaian untuk kulit biasa, pigmentasi dan berjerawat, Nano-V sesuai untuk mereka yang berumur 25 tahun ke atas," ujar pengasas produk Nano-V, Nur Furyna Azmeer yang ditemui di pejabatnya, No 42-1, Jalan Temenggung 19/9, Bandar Mahkota Cheras, Selangor.



24 K GOLD SOAP (SABUN HABLUR EMAS 24K)
RM56 SM RM 60 SS

Sabun hablur emas yang diberi nama 24K GOLD SOAP dihasilkan dengan menggunakan kaedah nano-teknologi dimana telah di uji secara klinikal nano emas kompleks yang 1000 kali lebih halus dan penyerapan lebih sempurna.Ia juga diperkaya dengan serbuk emas tulen yang membekalkan kolagen untuk kulit dan bersifat anti oksidan.Sabun hablur emas tulen 24 K dapat membantu mengurangkan kedutan,garis-garis halus,anti pigmentasi, mencerah dan melembap sekaligus merawat kulit wajah menjadikan anda sentiasa berseri dan bersinar. Sabun ini juga sesuai juga untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat kerana ia dirumus khas untuk semua jenis kulit.Cuma mereka yang bermasalah jerawat tidak perlu mengurut muka semasa mencuci.

KEGUNAAN:
Gosok sabun hingga keluar buihnya dan dengan lembut urut muka dengan putaran membulat,biarkan selama 2minit dan bilas bersih.
Nota: Sesuai Untuk semua jenis kulit lelaki dan wanita.

FAEDAH & KEBAIKAN SABUN HABLUR EMAS 24K :

Mengekalkan keremajaan kulit
menganjalkan kulit wajah
Memperbaiki sel-sel kulit yang rosak
Melindungi dari sinaran UV
Mengatasi masalah bengkak di bawah mata
Tona lebih sekata
Kulit lebih lembut dan halus
Mencegah dari radikal bebas
Mencegah penuaan pra-matang
Memberi Kolagen pada wajah
Membaiki kulit kendur
Mengurangkan radang kulit
Menegangkan kulit secara semulajadi
Memperbaharui sel- sel kulit
Bertindak sebagai penghalang sinaran matahari secara semulajadi
Anti pigmentasi
Anti Jerawat
Mengurangkan bintik-bintik hitam dan putih
Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
Wajah Cerah,Anjal,Gebu,Berseri dan bersinar