Pengedar Memo Plus Gold, Pulau Pinang

Mereka yang berminat mendapatkan maklumat lanjut tentang produk Memo Plus Gold boleh menghubungi Norlina Mohamed di talian 019-260 7660 / 03-6275 2020 atau datang sendiri ke pejabat Oze Marketing Sdn Bhd di alamat No 7, Jalan Margosa SD10/4B, Bandar Sri Damansara, 52200 Kuala Lumpur. Anda juga boleh layari www.oze.my

------------------

Apabila membincangkan mengenai minda, ramai berpendapat minda cerdas, bermula daripada pemakanan dan gaya hidup yang sihat. Pendapat ini menunjukkan pemakanan yang baik mempengaruhi ketajaman dan kebolehan berfikir seseorang.

Bagi meningkatkan tahap ketajaman berfikir, satu-satunya perkara yang perlu diberi perhatian adalah makanan tambahan yang dapat membantu memperbaiki sel-sel dalaman untuk melahirkan idea-idea baru yang segar dan aktif.

Seorang lagi pengguna Memo Plus Gold yang sangat berpuashati dengan keberkesanan produk ini adalah Norlela Mohamed, 37, dari Pulau Pinang.

"Saya menghadapi masalah dengan tahap pembelajaran anak saya yang kedua iaitu Nur Adila Mohamad. Dia adalah seorang pelajar yang sangat lemah dan lembap ketika di awal persekolahan. Hampir setiap hari saya terpaksa meluangkan masa untuk melatih kemahiran membaca kerana dia langsung tidak dapat mengenal dan mengingati huruf," katanya.

Norlela memberitahu, anaknya gagal dalam setiap ujian peperiksaan dan sebagai seorang ibu beliau merasa sangat sedih dan tertekan.

"Apabila saya terdengar tentang Memo Plus Gold dalam salah sebuah rancangan tajaan di radio, saya terus memberikan Memo Plus Gold pada Nur Adila dan mengamalkannya tanpa henti selama 3 bulan. Hasilnya sangat menakjubkan kerana dia kini menjadi perhatian guru kerana peningkatan pembelajarannya yang mendadak.

Memo Plus Gold

"Saya tidak risau lagi kerana dia sendiri telah menunjukkan minat dan tumpuan kepada pembelajaran. Keputusan peperiksaannya kini sentiasa cemerlang dengan semua mata pelajaran mencatat A," katanya.

Menurut Norlela, beliau begitu yakin bahawa Memo Plus Gold akan dapat membantu ibu bapa yang menghadapi masalah dengan pembelajaran anak-anak di sekolah.

"Melihatkan keberkesanannya terhadap anak saya, saya bertekad untuk menyertai rangkaian pengedar Oze Marketing Sdn Bhd," ujar beliau.

Ternyata Norlela boleh berbangga dengan keputusan itu kerana dalam masa hanya 6 bulan saja beliau telah berjaya mengubah kehidupannya daripada seorang suri rumah sepenuh masa tanpa pendapatan kepada seorang usahawan yang kini memperoleh pendapatan bulanan yang lumayan.

Selain mendapat pulangan wang tunai yang lumayan beliau juga menangi hadiah percutian tajaan sepenuhnya oleh Oze Marketing pada tahun ini.

"Mimpi saya menjadi realiti apabila saya boleh membawa anak-anak dan suami saya pergi bercuti," katanya.

Norlela kini adalah pengedar utama produk Memo Plus Gold di Pulau Pinang dengan jualan purata melebihi 1000 kotak setiap bulan.

"Bagi suri rumah atau ibu bapa yang berminat untuk menambah pendapatan disamping membantu anakanak menjadi cemerlang dalam pelajaran, sertailah kami. Kita bersama-sama membangunkan perniagaan ini disamping melihat anak-anak memperoleh keputusan cemerlang dalam peperiksaan," kata Norlela.