Krim Sunblock Silky Almas

Keserasian setiap produk kecantikan dengan kulit seseorang amat penting untuk mendapatkan hasil yang terbaik dan memuaskan.

Menyedari pentingnya keserasian itu, pengeluar produk kecantikan ternama Almas Beauty & Health (Almas) menghasilkan produk kecantikan yang sesuai untuk semua jenis kulit.

Seorang pengguna produk Set Percubaan Almas iaitu Zaimah Mat yang berasal dari Manir, Terengganu telah mencuba produk ini selama sebulan dan terbukti keberkesanannya.

Beliau amat berpuas hati kerana selepas memakai set itu, kulit muka beliau lebih berseri dan cerah selalu.

Krim Sunblock Silky antara produk kecantikan Almas yang memiliki keunikan tersendiri dan menakjubkan kerana mampu memberi kesan terbaik hanya beberapa hari penggunaannya.




Keserasian krim Sunblock Silky Almas dengan semua jenis kulit terbukti apabila mereka yang pertama kali menggunakannya akan berpuas hati dengan perubahan ketara pada kulit mereka dalam masa seminggu.

Pengurus Besar Almas, Almiah Mansor berkata, telah menjadi dasar syarikat untuk memastikan setiap produk dapat memberikan kepuasan selain keselamatan kepada pengguna dengan mengutamakan keserasian pada semua jenis kulit.

Beliau berkata, antara produk yang amat sesuai untuk semua kulit ialah krim Sunblock Silky Almas yang dihasilkan daripada ekstrak sutera yang mampu memberi perlindungan sepenuhnya daripada sinaran ultra ungu dan menjadikan kulit lebih gebu, licin, cantik serta halus.

Selain itu, katanya, kelebihan krim Sunblock Silky Almas berbanding produk lain, ia tidak berminyak sekaligus mempercepatkan penyerapan keseluruhan ekstrak menjadikan kulit bermasalah cepat dan mudah sembuh secara semula jadi dalam masa seminggu menggunakannya.

"Bagi mereka yang tidak mempunyai masalah kulit muka pula, menggunakan krim sunblock Silky akan mengekalkan dan menambah kecantikan kerana produk ini sesuai untuk semua kulit wanita atau lelaki dalam apa saja keadaan dan digunakan pada bila-bila masa sahaja.

"Saya yakin kepada sesiapa yang pertama kali mencuba krim Sunblock Silky akan terus menggunakannya kerana keserasian serta keunikannya mampu membelai kulit wajah secara lembut dan mesra," ujar Almiah Mansor.

Selain itu, seorang pengguna produk Almas, Anita dari Sabah yang mempunyai masalah kulit berjeragat dan kusam agak ketara hingga mengganggu kehidupan hariannya.

Anita menggunakan pelbagai jenis produk kecantikan namun semuanya gagal memulihkan keadaan wajahnya malah semakin membimbangkan sehingga dia merasa ragu-ragu untuk menggunakan produk lain.

"Setelah tertarik melihat iklan Almas di televisyen dan majalah, saya terbuka hati untuk mencubanya dengan menggunakan satu produk krim Jeragat Almas 6 gram berharga RM29.90.

"Selepas empat hari menggunakan krim Jeragat Almas mula menampakkan hasil di mana jeragat mula pudar dan lebih menggembirakan kulit wajah semakin cerah putih sekata." katanya yang kini terus menggunakan produk Almas dan menjadi pengedar di Sabah.

Dengan keunikan, keajaiban dan keserasian pada semua jenis kulit sesuai dengan moto syarikat iaitu `Cantik, Cerah, Gebu' membuatkan permintaan pengguna terhadap produk kecantikan Almas semakin meningkat kini telah masuk tahun kedua pengedarannya.

Produk Almas menyediakan Set Rawatan Pencerahan Wajah 5 dalam 1 iaitu, Krim Sunblock Silky, Krim pemutih, Krim Kunyit dan dua buku Sabun Kecantikan yang berharga RM88 di Semenanjung manakala RM92 di Sabah Sarawak.

Bagi mereka ingin pertama kali mencuba produk Almas boleh menggunakan Set Percubaan 2 dalam 1 iaitu, Krim Jeragat dan Sabun Kecantikan dengan harga RM35 di Semenanjung dan RM39 di Sabah dan Sarawak.

Selain itu Almas Beauty & Health juga menyediakan dua pek produk Krim Uban Plus Aloe Vera iaitu 50 gram dan 100 gram bagi masalah rambut beruban sekali gus mengembalikan keremajaan rambut.

Harga yang ditawarkan iaitu, RM32 di Semenanjung manakala RM36 di Sabah dan Sarawak untuk pek 50 gram, RM59 di Semenanjung, RM63 di Sabah dan Sarawak untuk pek 100 gram.

Produk Almas juga boleh diperoleh secara berasingan dan rangkaiannya berada di seluruh negara, bagi yang ingin mendapatkan maklumat lebih lanjut boleh menghubungi talian 019-2122005 dan 03-61282006/03-60284006 atau bertemu stokis serta pengedar terdekat.