Testimoni Minyak Kasturi Anugerah

Testimoni Minyak Kasturi Anugerah

Suami benci jadi sayang

Kes 1: Suhaila Abas, 38, Batu Gajah, Perak

SAYA pernah bertunang tetapi tiga bulan sebelum majlis perkahwinan, tunang saya memutuskan pertunangan kami dengan alasan tidak serasi.

Hancur luluh hati saya ketika itu kerana banyak persiapan telah dibuat tetapi saya terima qada dan qadar Allah.

Sejak itu, saya semakin susah didekati lelaki dan ramai hanya menganggap saya sebagai kawan.

Siapa yang tidak mahu berumahtangga, tambahan pula umur saya makin meningkat dan ramai kawan saya sudah berkahwin.

Mereka mempunyai zuriat sendiri dan hidup bahagia, tinggal saya keseorangan dan kesunyian.

Kasihan dengan nasib saya, rakan sepejabat memberitahu mengenai ibu saudaranya bertemu jodoh selepas sekian lama membujang, apabila menggunakan Minyak Kasturi Anugerah Seri Muka.

Saya terus membeli minyak itu dan mencubanya. Pakai pun macam guna minyak wangi, jadi tak kekok ditambah baunya yang harum.

Baru dua bulan mengamalkannya, saya menjalinkan hubungan dengan kenalan lama. Dulu kami rapat tetapi sejak beberapa bulan ini, hubungan kami semakin intim dan timbul rasa kasih dan cinta.

Mulanya saya ingatkan hanya bertepuk sebelah tangan, tapi alhamdullillah, dia juga menyimpan perasaan yang sama.

Saya bersyukur masih ada insan yang menyayangi saya, dan berdoa hubungan kami ini berakhir di jinjang pelamin, insya-Allah.


Kes 2: Atillah Ali, 43, Kajang, Selangor (013-6338417)

BAYANGKAN perasaan seorang isteri jika si suami mengelak memandang muka isteri, seolah-olah amat benci?

Sebelum ini, hubungan kami bahagia tetapi sejak kebelakangan ini, kasih sayang suami semakin hilang, asal nampak saja muka saya, dia marah tanpa sebab.

Semakin hari semakin meluat dia tengok saya. Padanya muka saya tak berseri, suram dan hodoh malah dia cakap supaya saya cermin muka sendiri.

Saya juga aktif dalam jualan langsung tetapi sejak masalah ini timbul, banyak pelanggan melarikan diri. Jika berjumpa, mereka menegur muka saya yang muram dan tidak berseri.

"Seorang rakan yang prihatin mencadangkan saya menggunakan Minyak Seri Diri Anugerah.

"Mulanya, saya enggan menggunakan kerana menyangka ia minyak 'senyonyong' tetapi diberitahu ia mengandungi bacaan 30 juzuk al-Quran dan himpunan doa untuk menaikkan seri wajah.

"Mulanya, saya hanya mencalit minyak itu di kening dengan bacaan selawat. Selepas dua hari memakainya, perubahan suami saya berbeza kerana dia senyum bila nampak saya.

"Minyak ini juga boleh dibawa mandi, cuma campurkan dengan air mandi. Alhamdulillah, tak sampai sebulan, reaksi suami berbeza. Dia asyik puji muka saya berseri-seri, ceria dan nampak lawa.

"Pelanggan saya pun ramai bertanya perubahan diri saya kerana mereka nampak lain dan muka lebih berseri.

"Selain mengamalkan Minyak Kasturi Anugerah ini, saya tidak lupa beribadat kepada Allah dan bersyukur dengan perubahan pada diri saya.

"Layanan suami makin "tip-top", macam rasa baru bercinta. Alhamdulillah, berkat kesabaran dan doa kepada Allah, hubungan kami kembali jernih dan perniagaan semakin laris," katanya.

Kes 3: Nashriq, 28, Perak (019-5111724)

DULU kulit saya berubah kering seperti gelap dan gatal-gatal. Nak keluar rumah pun malu kerana ramai menegur perubahan pada kulit muka saya. Di pejabat, majikan seolah-olah benci melihat saya, ada saja yang tidak kena. Saya berjumpa dengan seorang ustaz, rupanya saya terkena buatan orang.

Baru-baru ini, rakan saya mengesyorkan Minyak Kasturi Anugerah untuk menaikkan seri muka. Alhamdulillah, baru seminggu menggunakan minyak ini, saya terkejut melihat wajah saya di cermin kerana perbezaannya amat menakjubkan.

Majikan menunjukkan reaksi positif terhadap diri saya membuatkan keadaan di tempat kerja tidak tegang lagi. Kini, saya lebih yakin berhadapan dengan semua orang.

MINYAK Kasturi Anugerah dihasilkan dari pati kasturi kijang dan memiliki banyak kelebihan berbanding pewangi lain.

Jurucakap Anugerah International Sdn Bhd, Ustaz Khairul Azhar Ghazali berkata, minyak itu dibacakan al-Quran 30 juzuk, ayat Ruqyah, ayat dan selawat syifa', pendinding al-Muawwizat serta pelbagai doa al-Quran terpilih.

Beliau berkata, minyak itu membantu menenangkan jiwa, kekuatan roh, hilang takut dan bimbang, memperkuatkan organ dalaman dan luaran tubuh serta memelihara kesihatan.

"Ia membantu menaikkan seri dalam diri, membuatkan diri disenangi ramai dan dipercepatkan jodoh," katanya.

"Apabila menggunakannya, berdiri mengadap kiblat, baca al-Fatihah, sapukan sedikit minyak Anugerah di telapak tangan dan gosok kedua-dua telapak tangan sambil lafazkan niat kepada Allah SWT.

"Sapukan dengan cara menaik dari hujung kaki hingga ke hujung kepala sambil membaca selawat. Jika dijadikan amalan, ayat itu mampu membuatkan seseorang disayangi dan menaikkan seri diri," katanya.

Usah taksub atau mensyirikkannya sebagai keramat apabila menggunakan minyak itu sebaliknya berserah kepada Allah.

"Niatkan di dalam hati, memakai minyak ini untuk menghidupkan sunnah nabi," katanya.

Minyak Kasturi Anugerah berkenaan dijual dengan harga RM48 (Semenanjung) manakala RM53 (Sabah dan Sarawak).

Hubungi, 03-2072 5555 atau 019-369 9998 untuk maklumat lanjut.