Perfect Lady & Perfect White kesannya buat wanita senyum bahagia

Perfect Lady & Perfect White kesannya mampu membuat wanita senyum bahagia
PERFECT LADY

Perfect Lady dirumus khas untuk penjagaan menyeluruh wanita dari hujung rambut ke hujung kaki. Ianya sangat sesuai diminum bagi wanita yang sudah berkahwin dan mengalami masalah, cepat letih dan kurang bertenaga, kulit kusam dan kering,bentuk payudara dan punggung yang kurang menarik, menghampiri menopause dan kelihatan lebih tua dari usia sebenar. Dengan meminum perfect lady wanita akan mendapat penjagaan dalaman yang mantap dan sempurna agar suami puas hati dan menambah kasih sayang dan cinta suami terhadap isteri. Suami pasti tersenyum bangga memiliki isteri yang cantik dan menarik luaran dan dalaman. Kesannya dapat dilihat seawal satu atau dua kotak penggunaan, bergantung individu. Hanya minum satu sachet sehari sebelum sarapan dan anda akan tampil lebih anggun, menawan dan bertenaga hari demi hari.



PERFECT BODY pula membantu membentuk tubuh badan yang gempal dan montel ke bentuk badan yang ideal dengan cara yang sihat. Berfungsi untuk menyingkirkan lemak yang berlebihan secara menyeluruh, kandungan fibernya mampu membantu mengenyangkan serta mengurangkan rasa lapar. Ianya juga membantu melawaskan pembuangan air besar dan kecil sekaligus mennyingkirkan toksin dalam badan. Disamping itu Perfect Body juga membekalkan tubuh badan dengan pelbagai jenis vitamin dan mineral, agar badan sentiasa sihat, cergas dan bertenaga sepanjang hari.

PERFECT WHITE BEAUTY COLLAGEN

Kulit yang cerah, halus, licin dan gebu merupakan impian setiap individu. Perfect white beauty collagen dihasilkan bagi membantu anda memiliki kulit yang lebih cerah, cantik, sihat, bersih dan mulus. Diformulasi dari ramuan pilihan yang sudah diketahui kehebatan khasiatnya masing masing seperti marine collagen, apple stem cell, biji anggur, buah delima, tomato, buah manggis, serbuk mutiara dan L-gluthathione disamping pelbagai vitamin dan mineral bagi membantu anda mendapatkan hasil yang diidamkan dengan lebih cepat dan berkesan. Ianya juga mengandungi collagen yang tinggi iaitu 5000 mg collagen bagi meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit agar kulit lebih tegang dan juga tidak cepat dimakan usia yang kadangkala menyebabkan individu akan kelihatan lebih tua dari usia yang sebenar. Disamping itu ianya juga membantu menguatkan akar rambut agar rambut tidak mudah gugur, menguatkan kuku,melicinkan tumit yang merekah dan pelbagai khasiat lain untuk kecantikan kulit.

PERFECT BEAUTY FOUNDATION

Sejenis bedak padat yang teksturnya berkrim dan halus serta mudah disapu dan meresap pada wajah tanpa kesan bertompok. Ianya dapat membantu menutupi pori pori dan cela pada wajah sehingga tona wajah kelihatan lebih sekata. Perfect Beauty Foundation bukan sekadar bedak padat biasa, ianya mengandungi khasiat bb cream diantaranya mencerahkan, menghaluskan dan melembabkan kulit wajah. Setiap sapuan akan mengubah wajah menjadi halus,licin dan gebu sempurna tanpa sebarang cela. Kandungannya yang bebas minyak menjadikannya sesuai untuk semua jenis kulit.

SET RAWATAN WAJAH ALPHA ARBUTIN PLUS

Untuk mendapatkan wajah yang lebih cerah, halus, bersih dan sihat, perawatan wajah yang teratur adalah sangat diperlukan. Penjagaan wajah dengan set alpha arbutin plus yang dirumus dari ekstrak buah bearberi mampu membantu menghilangkan kekusaman kulit wajah, mencerahkan, mengecilkan pori pori kulit dan menyamaratakan warna tona kulit agar wajah kelihatan lebih cerah, halus dan licin walaupun tanpa secalit solekan di wajah. Krim Alpha Arbutin Plus yang merupakan krim yang terpenting untuk merawat wajah di malam hari, membantu mencerahkan, menganjalkan dan menghilangkan kekusaman pada wajah di saat kita tidur.

Untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat, Krim Alpha Arbutin Plus boleh juga digunakan pada siang hari sebelum menyapukan sunblock, ianya sangat cepat meresap pada kulit dan tidak berminyak. Penggunaan Set Alpha Arbutin tidak akan menimbulkan kepedihan dan pengelupasan pada kulit wajah. Ianya tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya. Pengguna haruslah menggunakan set yang lengkap untuk mendapatkan hasil yang memuaskan. Cara penggunaan yang mudah iaitu cuci muka dengan pembersih wajah alpha arbutin atau sabun wajah kemudian sapukan toner alpha arbutin, untuk siang hari gunakan sunblock dan malam hari sapukan Krim Alpha Arbutin Plus sebelum tidur. Dengan penggunaan yang teratur anda akan dapat melihat hasilnya dalam beberapa minggu sahaja selepas digunakan. Kulit wajah akan kelihatan lebih cerah, halus licin dan gebu walaupun TANPA BERMEKAP.

Keseluruhan produk ATIKA BEAUTY ini mampu memberikan keyakinan dan kesempurnaan pada diri anda jika dijadikan amalan setiap hari. KULIT CANTIK, BADAN SIHAT, DALAMAN MANTAP DAN BENTUK BADAN MENARIK TIDAK MUSTAHIL DENGAN ATIKA BEAUTY.