Ebook Panduan Cinta Untuk Wanita



Ebook ini ditulis dan dicipta khas bagi wanita yang mahu mencari cinta, atau mahu mengenali cinta yang sebenarnya. Panduan Cinta ini penuh dengan strategi cinta yang terbukti berkesan, semata-mata untuk membantu awak melihat dan mencari sama ada seseorang lelaki itu sesuai menjadi pasangan awak.

Di dalam e-book ini, penulis iaitu Dr. Cinta akan menjelaskan kepada awak:

* Apakah sebenarnya cinta sehingga ramai manusia dahagakannya dan hebatkah cinta sehingga ramai orang rebah tanpannya?
* Mendedahkan 4 rahsia besar yang jarang pasangan bahagia dedahkan untuk mencari cinta sejati sehingga ke akhir hayat!
* Awak juga akan menyelami dan memahami lelaki yang bakal menjadi teman hidup awak dari segi naluri, kehendak, emosi dan perwatakkan!
* Apakah pakaian dan penampilan yang sangat sangat disukai oleh lelaki yang sebelum ini awak langsung tidak mengetahuinya! Supaya awak tidak kelihatan seperti Ugly Betty!
* Awak juga akan didedahkan dengan beberapa tempat yang sangat mudah untuk awak menemui bakal teman lelaki awak!

dan banyak lagi!


Panduan Cinta sesuai untuk sesiapa yang serius dalam mencari pasangan supaya bahagia bersama. Tersenyum, bergurau- senda, gelak bersama dan tenungan yang membuatkan hati awak membara dengan kehangatan cinta. Bukankah itu adalah idaman setiap insan bergelar wanita?

Teknik cinta moden!


Panduan Cinta ini juga mengandungi teknik mencari cinta yang moden dan bukannya pendedahan teknik cinta tahun 70-an. C'mon, kita sekarang di abad ke-21!