Clarins Gentle Beauty Soap

Menyedari keharuman dan manfaat kecantikan daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan dan minyak pati, Clarins telah menggunakannya dalam produk wangian dan rawatan penjagaan kecantikan selama lebih 50 tahun.


Ini membolehkan wanita di seluruh dunia memanjakan diri dengan minyak rawatan istimewa daripada Clarins yang 100 peratus dihasilkan daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan.

Kini, Clarins menghidupkan kembali warisannya dengan menghasilkan sabun muka Clarins iaitu Gentle Beauty Soap yang mengandungi 99.9 peratus ramuan semula jadi yang sesuai untuk membersih muka dan badan sambil mengekalkan keseimbangan kulit.

Sabun organik ini diperkaya dengan khasiat kesuburan mentega shea organik dan khasiat kebaikan anti penyahhidratan minyak hazel organik sesuai untuk semua jenis kulit dan mampu mengembalikan seri muka seseorang.

Hanya letakkan sedikit di tapak tangan, gosok hingga berbuih dan urut di seluruh muka dengan gerakan pusar sambil mengelak kontur mata. Bilas bersih. Gunakan air sejuk pada waktu pagi dan air hangat pada malam hari.

Malah formula istimewa dari Clarins itu juga memastikan lapisan hidrolipik kulit dilindungi dengan sempurna. Ia menjadikan kulit terasa selesa, tidak tegang dan mengekalkan kelembapan semulajadinya

Clarins Gentle Beauty Soap boleh didapati di semua kaunter Clarins seluruh negara pada harga RM60.

Oleh Zuhayati Yazid