Mekar hubungan suram

PRETTY Herbal Life adalah sebuah syarikat Bumiputera yang diasaskan dua usahawan wanita, Sabrina Ahmad dan Shamilawati Ahmad.



Penubuhan Pretty Herbal Life bagi memenuhi pelbagai permintaan pasaran produk herba untuk wanita.

Tiga produk utama ialah Kapsul Jamu Virtat , Jamu Virtat Cafe serta Tungku Herbal Pretty.

Sabrina berkata, kesibukan harian menyebabkan kita cuai menjaga kesihatan dan hubungan intim suami isteri.

Justeru, bagi menghangat-kan semula perkahwinan yang muram, jamu adalah makanan kesihatan yang baik untuk suami atau isteri.

Jamu Virtat dan Jamu Virtat Cafe adalah pemakanan yang amat baik diamalkan, malah beliau sendiri melakukan memakan jamu itu setiap hari.

Jamu ini baik bagi wanita belum berkahwin yang menghadapi masalah haid yang tidak teratur dan keputihan atau peluang tipis mendapatkan zuriat apabila berkahwin nanti.

Jamu perlu diambil setiap hari dan secara terus seperti dilakukan wanita di Indonesia menyebabkan mereka hebat di ranjang.

Bagaimanapun, amalan itu tidak dipraktik wanita di negara ini. Alasannya, tidak tahan bau jamu.

Bagi mengelak senario itu, beliau mengolah jamu Virtat Cafe dalam bentuk kopi.

Jamu yang dihasilnya membantu wanita menegangkan tisu faraj, membaik pulih serta mengecutkan rahim terutama selepas bersalin, menguatkan otot faraj dan menambah nafsu seksual.

"Ia juga membantu mengatasi masalah senggugut dan keputihan, menegang dan mencantikkan payudara selain membakar lemak serta mengawal berat badan," katanya.

Pretty Herba Life turut melancarkan produk Tungku Herba 100 peratus menggunakan pelbagai jenis herba tempatan.

Ia membantu merawat sakit sendi dan otot, sengal badan, membantu aliran darah dan melicinkan kulit.

Mereka yang berminat menjadi pengedar, stokis atau mahu maklumat lanjut mengenai produk Pretty Herba Life, boleh menghubungi talian 016-6414343 dan 013-5313351.