IZ 24K Gold Kolagen Series berharga RM138.80 sekotak

Rangkaian produk yang mengandungi 24K Pure Gold Colagen bertindak sebagai produk asas untuk kecantikan dan penjagaan kulit wajah. Produk tanpa pengelupasan dan kesan sampingan memudaratkan mengandungi 3 kali ganda kandungan 99.9% hablur emas yang bertindak sebagai anti penuaan.

Biasanya emas hanya dikenali sebagai perhiasan wanita yang mempunyai nilai tinggi di mata masyarakat. Lagenda kecantikan zaman dulu membuktikan ia bukan hanya untuk tujuan itu apabila penggunaan emas turut dimanfaatkan ketika rawatan kecantikan wanita.

Kajian saintifik membuktikan emas mampu menggalak penyerapan molekul oksigen ke dalam kulit serta membolehkan fungsi selular atau sel berada pada tahap paling tinggi yang menghasilkan kulit sihat berseri.

Kajian juga mendapati ramai wanita kelihatan tua sebelum usia yang mana wanita baru berumur 25 tahun tetapi kelihatan seperti 40 tahun akibat masalah kulit disebabkan tiada penjagaan yang betul. Faktor semula jadi yang menyebabkan pembentukan kedutan adalah akibat sinaran matahari secara terus kepada kulit dan penggunaan kosmetik mengandungi bahan kimia yang mempercepatkan lagi kewujudan kedutan di wajah.

Penggunaan kolagen boleh membantu mengatasi masalah kulit kerana bertindak menggantikan kolagen lama kepada yang baru selain membantu memulihkan tisu kulit yang rosak. Punca penuaan kulit disebabkan pengurangan kolagen dan ditambah kehadiran pigmentasi yang menyebabkan wajah hilang seri, manakala faktor penyebab pigmentasi ialah pengeluaran berlebihan melanin dalam kulit.



IZ 24K Gold Kolagen Series yang berharga RM138.80 sekotak mengandungi 4 produk :

IZ 24K GOLD REJUVENATION COLAGEN SCRUB

Digunakan sebagai produk asas untuk menanggalkan sel mati dan membersih dengan lebih efektif. Kandungan ramuan aktif utama adalah kolagen yang berfungsi membantu memperkuatkan dan mengaktifkan penghasilan serat-serat kolagen dan elastin di dalam lapisan dermis serta mengurangkan kedutan, garisgaris halus, mengembalikan keanjalan kulit serta membekalkan kandungan kelembapan semula jadi.

24K GOLD CLEANSER

Mengamalkan penggunaan produk ini dua kali sehari akan membersih dan menanggalkan kotoran secara mendalam agar muka lebih bersih dan cerah, kandungan mint di dalamnya menyegarkan kulit wajah.

24K GOLD TONER

Bahan berbentuk gel yang mengandungi 99.9% hablur emas akan bertindak sebagai anti penuaan dan sebagai penyegar, mengecilkan pori-pori dan melembutkan kulit wajah. Penggunaan kolagen krim pada setiap malam bertindak untuk merawat pelbagai masalah kulit seperti kulit kusam, jerawat ruam dan memudarkan jeragat serta mencerahkan kulit muka.

Berikan minggu pertama atau kedua sebagai proses merawat kulit wajah manakala minggu ketiga atau keempat memperlihatkan hasil mencerah, melembap, menegang, menyinar dan menghaluskan kulit.

IZ PURE COLAGEN

Selain produk kecantikan wajah yang mengandungi kolagen, anda juga disyorkan pengambilan minuman kolagen. Melalui minuman IZ PURE COLAGEN yang berharga RM88 sekotak kulit akan bertambah cantik daripada luar dan dalam.

Produk ini mendapat kelulusan halal dan kelulusan kementerian (Ruj;(46)dlm. KKM-163/s/25jld.103.)

Masalah kurang kolagen di kalangan wanita akan bermula menjelang umur 20 tahun, semakin meningkat usia, proses pembentukan kolagen menurun. Pengambilan minuman PURE COLAGEN juga adalah unsur penting dalam pembentukan tisu kulit dan mampu memberikan kesan yang lebih optimum berbanding kaedah lain selain berkesan dalam masa dua minggu penggunaan manakala pengambilan sehari satu sudu dibancuh dengan segelas air dan di minum sebelum tidur membuktikan bahawa pengambilan 10 g kolagen tulen sehari boleh mencapai kesihatan dari kulit, joint dari tulang.

Sesudu kolagen tulen bersamaan 10 g kolagen (10,000 gm).

Kolagen Tulen adalah kolagen jenis 1 dan paling banyak dalam badan (marine fish skin) terdapat di dalam tendons, tulang, kulit dan tisu manakala jenis 111 (marine fish skin) biasanya dalam tisu bertumbuh, terutama semasa keadaan awal parut diperbaiki.

Kolagen jenis 1 dan 111 juga mengurangkan masalah pada sendi dan kebaikan minuman IZ PURE COLAGEN membantu menjadikan kulit lebih anjal dan tegang, mengurangkan garis halus dan kedutan, warna kulit menjadi lebih bersinar dan cerah, mengurangkan pigmentasi, kulit lebih lembap, halus dan licin serta mengurangkan masalah sendi seperti inflamasi manakala tulang, gigi, kuku dan rambut aktif dan sihat.

Pengambilan produk luar dan dalam menyerlahkan lagi penampilan. Kulit yang sihat bermula daripada dalaman dan jadikan ia pilihan anda hari ini.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk dan stokis/pengedar diperlukan untuk memperluaskan pasaran di seluruh Malaysia. Hubungi HOTLINE : 012-2215942 / 016-2125942 / 016-3115942 / 03-40225942 atau layari web:www.zzbeauty.com.my. Bagi mereka di kawasan Pantai Timur, khususnya Terengganu yang berminat boleh menghubungi Mazihani di talian 019-9816215.