Beaurose beri tenaga tambahan

Beaurose beri tenaga tambahan
Bila memasuki usia 40-an, wanita akan mengalami masalah berat badan, kulit kering, muka sembab, rambut rapuh dan gugur, kerap letih, mengantuk dan pergerakan menjadi perlahan.

Simptom itu sering diang­gap perkara semula jadi dalam proses penuaan.

Penuaan adalah masalah kesihatan utama bagi wanita berusia 40-an dan menjadi mimpi ngeri bagi golongan wanita muda.

Antara simptom wanita yang mengalami proses penuaan ialah mereka sentiasa panas, tekanan dan mudah berasa tersisih.

Ini berlaku kerana hormon wanita menurun sehingga mood terganggu.

Selain itu kecantikan wanita akan merosot apabila usia meningkat 40-an.

Kesibukan dan tekanan wanita moden menyebabkan mereka sering berhadapan masalah kesihatan seperti haid tidak teratur, kulit tidak licin dan payudara tidak anjal.

Mereka juga mengalami lemah beberapa bahagian tubuh, kaki sejuk, otot vagina tidak ketat dan kering selain bendalir vigina tidak cukup untuk persetubuhan.

Bagi menangani gejala yang mungkin meruntuh rumah tanga itu, amalkan mengambil makanan tambahan beaurose.

Testimoni yang dijalankan mendapati beaurose membantu wanita mengatasi masalah-masalah itu selain memelihara kesihatan dalaman dan luaran.

Produk beaurose ekstrak bunga ros baik untuk wanita kerana ia memberikan enam kali ganda kelembapan pada kulit manakala herba manjakani baik untuk merawat otot-otot dalam faraj.

Manjakani mempunyai khasiat untuk menegangkan semula otot-otot faraj dan membolehkan faraj menjadi sempit semula serta mampu mengawal lendir dan lelehan faraj.

Astringen juga mampu me­nyerap lebihan darah haid dan nifas manakala Kacip Fatimah menambah tenaga dalaman wanita serta memperbaiki fungsi rahim wanita selepas bersalin.

Keseimbangan hormon dalam badan wanita dapat membantu memperlahankan proses menopous dan me­ngurangi simptom menopous seperti panas baran.

Hubungi 019-2381808, 019-6678108, 03-60925942 atau laman Facebook : Zzbeauty Line untuk maklumat lanjut.

Info

1. Dr Asmah - Jika kita dapat memelihara kesihatan pada usia seawal 25 tahun, tubuh mampu bergerak dengan aktif walaupun pada usia 40-an.

Saya nasihatkan wanita menitikberatkan penjagaan kesihatan dalaman dan luaran di tahap yang memuaskan

2. Shila - Perlis 012-5620649

Sebagai seorang wanita, saya mencadangkan anda mengambil makanan tambahan beaurose kerana selama menggunakan produk itu, ia banyak membantu memberi tenaga tambahan selain penjagaan dalaman wanita.