Wangian Lampe Berger Paris Malaysia

Lampe Berger Paris Malaysia

Sewaktu melakukan perjalanan jauh mahupun dekat, barangan peribadi seperti pewangi tubuh atau wangian mandian pastinya tidak ketinggalan dalam senarai si pengembara.

Bagi membeli barangan seperti itu ketika mengembara adalah mustahil kerana kebanyakannya lebih selesa dengan haruman yang sudah sebati dengan penampilan diri.

Justeru, wangian yang tiada tandingan dari segi penulenan udara dan kuasanya, Lampe Berger Paris kembali diperkenalkan dalam industri tempatan.

Jenama terkenal dari Perancis yang sudah wujud lebih 100 tahun itu diadun dengan 44 pati minyak yang bukan saja bertindak sebagai wangian, malah mempunyai pelbagai khasiat.

Seharian berjalan membuatkan pengembara kepenatan dan memerlukan rehat yang mencukupi, apatah lagi aktiviti membeli-belah perlu diteruskan pada keesokan harinya.

Dalam keadaan sebegitu, keupayaan Lampe Berger Paris mampu memperbaiki keadaan fizikal si pengembara.

Pati minyak kayu cendana membantu koordinasi fizikal dan rohani, merawat sistem saraf, melegakan gemuruh, tekanan serta sistem pernafasan, memberi ketenangan, memudahkan tidur selain melahirkan emosi yang sihat.

Keunikan epal hijau dapat membangkitkan perasaan dan emosi menyenangkan, selain membersihkan udara menerusi sifat membasmi kuman, bakteria atau antihabuk.

Pudina yang bersifat menyegarkan turut membantu melegakan sakit kepala dan keletihan mental dengan merangsang aktiviti otak serta meningkatkan tumpuan selain kecerdasan mental. Ia mampu melegakan kekejangan dan haid yang dihadapi wanita.

Penggunaan lavender sesuai untuk merendahkan tekanan darah, menguat dan menenangkan saraf, melegakan otot dan ketegangan, tidur yang tenang, memperbaiki pernafasan, mengawal perubahan emosi, membasmi kuman serta menghalang serangga.





Wangian teh hijau mampu menyegarkan, membangkitkan semangat dan amat menyenangkan. Dikatakan mempunyai banyak khasiat yang boleh mengurangkan alahan seperti asma, demam, resdung dan sakit kepala.

Bau aromatik teh hijau membantu melegakan kesihatan, mengantuk malah mengurangkan tekanan. Ia adalah pilihan terbaik untuk pengembara yang ingin sentiasa sihat dan segar dengan segala persekitaran.

Pilih wangian yang memenuhi keperluan, seterusnya mampu memberi perlindungan mental dan fizikal ketika mengembara.

Tidak perlu menghabiskan wang ke spa sekiranya pengembara mampu merawat tubuh dan minda dengan pati minyak berkhasiat ini.

Lampe Berger Paris Malaysia kini boleh didapati di pelbagai pusat beli-belah selain pusat utama di Bangsar Baru, Sungai Wang Plaza, Pavilion, Centre Point Bandar Utama, Bangsar Shopping Complex, Plaza Damas, One Utama dan Mid Valley Megamall.