Set Sauna Nazconsauna: Sauna peribadi jimat kos, masa


Sauna peribadi jimat kos, masa dan Sauna dengan privasi di rumah saja
Kini ramai telah memiliki set sauna peribadi di rumah. Beli sekali saja..anda tak perlu lagi keluarkan wang setiap bulan.. anda boleh bersauna seisi keluarga bila-bila masa dan di mana saja. Ramai telah mengetahui 1001 kebaikan bersauna.. Bersauna merupakan kaedah yang diamalkan sejak ratusan tahun dulu dan di amalkan seluruh dunia. Kini anda boleh dapat set sauna terus di depan pintu anda dengan hanya membeli secara online, percuma penghantaran seluruh Semenanjung dengan sedikit caj penghantaran di Sabah, Sarawak dan Brunei. Untuk pembelian online, sila klik www.nazconsauna.com. Bukan itu saja, kami juga menyediakan pelbagai bayaran seperti ansuran online 6 atau 12 bulan, kredit kad online atau mesin dan juga tunai.


Set Sauna Nazconsauna dilengkapi set sauna bermutu tinggi, mempunyai tolok suhu dari kurang panas hingga panas dan tolok masa. Anda bebas memilih suhu kesukaan anda dan jumlah masa bersauna. Kepada anda yang mempunyai penyakit kulit atau kronik, sila dapatkan nasihat doktor terlebih dulu. Kami juga memastikan lelaki juga tidak ada masalah menggunakan set sauna kami kerana suhu boleh dipilih mengikut kesesuaian.

Antara kelebihan set sauna kami yang lain adalah:-

1. Kain sauna kami adalah paling tebal (3 lapis) iaitu nilon, fiber dan kain kalis air. Ianya memerangkap lebih haba.

2. Kain sauna kami adalah kain baru dan bukan kain terpakai.

3. Rangka semua set sauna kami telah dipasang siap, diperbuat daripada keluli tahan karat, mudah lentur, tidak patah dan bukan dari rangka plastik.

4. Periuk Set sauna kami dilengkap dengan alat kawalan jauh untuk mengawal masa dan suhu hanya dari dalam sauna.

5. Periuk sauna kami adalah besar dan berfungsi secara automatik. Mempunyai 2 penutup untuk memastikan wap tidak keluar.

6. Pelbagai barangan kecantikan percuma.

7. Jaminan hingga 3 tahun, kami sediakan alat ganti dan servis selepas pembelian dalam tempoh yang lama.

8. Boleh kawal Suhu pilihan anda.. dari kurang panas hingga panas.

9. Boleh kawal masa pilihan anda.. dari 20-40 minit setiap sesi.

Kini kami sediakan lebih banyak barangan percuma tetapi harga tetap sama. Kami juga menyediakan kempen terbaru di mana setiap pembelian mana-mana set sauna kami akan mendapat percuma Sauna Belt untuk merampingkan bahagian perut dan punggung.

Sila hubungi Stokis kami yang terdekat untuk dapatkan terus set sauna anda, atau hubungi HQ di talian 012-7997 005, 03-8912 0588 atau 03-8920 3328.