Korset Bodysuit Range Nouvelle Visages

Pakaian dalam atau korset menjadi pilihan ramai kini justeru ia dikatakan mampu merawat mereka yang mahukan perapian pada anggota badan terutama di bahagian perut. Bodysuit Range daripada Nouvelle Visages (N) keluaran Nouvelle Beauty Centre antara produk yang menawarkan pakaian dalam terbaik buat mereka bagi mengembalikan perincian badan seperti semula jadi.

Korset yang diperbuat menggunakan fabrik lembut, senang membentuk mengikut bentuk badan selain bersifat 'antikuman' kerana bahan buatannya adalah daripada fabrik anjal yang terpilih.

Ia mengandungi dua jenis iaitu untuk tujuan Infrared dan mengembalikan semula ke asal iaitu Reshape.

Kebaikan Infrared:

# Bagi yang memilih Infrared, kebaikannya adalah bertujuan melangsingkan badan, sekali gus mampu mengurangkan berat badan.

# Mampu mengangkat pinggul ke tempat asal untuk mengembalikan keanjalannya yang lebih montok atau bulat terutama jika seseorang itu memiliki punggung yang agak besar.

# Selain itu, ia juga boleh membakar lemak daripada dalam badan di samping turut berfungsi melancarkan metabolisme si pemakai.

# Ia dipercayai mampu melancarkan perjalanan darah, justeru, seseorang mereka yang cergas, inilah produk yang dicari-cari.


Kebaikan Reshape:

# Antara kebaikannya hampir sama iaitu melangsingkan badan, mengempiskan perut buncit selain mampu mengecilkan pinggul dan turut menyokong pembentukan tulang belakang.

# Turut mengangkat punggung ke tempat asal.

# Sifatnya yang tahan lasak, selesa dan mudah disuai padan, dipakai dengan selesa sama ada untuk apa saja acara sama ada untuk pergerakan tertentu seperti bersukan, acara sosial, ke pejabat dan sebagainya menyebabkan ia jadi pilihan.

# Mampu mengempiskan bahagian perut yang menggelembir dengan membentuk bahagian itu kembali ke asal menerusi pemecahan lemak secara perlahan-lahan.

Terdapat jenis bertali dan tanpa tali dan sekeping saja. Ia senang untuk dicuci dan jemur di tempat redup serta jangan sesekali mencucinya menggunakan mesin basuh.