Produk Dermagic Simplysiti

Dermagic Simply Siti dapat kurangkan stres

Revolusi kecantikan daripada Datuk Siti Nurhaliza bertambah jauh dengan satu lagi produk Simplysiti yang diperkenalkan kepada para pengguna. Berbeza dengan produk sebelum ini, produk terbaru ini lebih versatil bagi disesuaikan dengan gaya hidup wanita moden yang tidak terkecuali dihimpit tekanan seharian.

Produk Dermagic Beauty Moisturiser: Youthful, Fairness & Stress-Free Skin (Dermagic), dihasilkan dengan keunikan dan rahsia tersendiri kerana mampu merangsang mood gembira secara semula jadi.


Menurut Siti, Dermagic mengandungi endorfin daripada tumbuh-tumbuhan (plant endorphin) yang boleh membantu merangsang penghasilan endorfin semula jadi yang terdapat dalam kulit untuk mengurangkan stres pada kulit dan melawan molekul-molekul radikal bebas bagi mengelakkan penuaan awa.

``Plant endorphin diekstrak daripada beri kering yang dipetik dari pokok Chaste dan boleh didapati di Mediterranean dan Asia ini turut digunakan sebagai ubat tradisional yang mampu merangsang mood gembira secara semula jadi. Kajian juga mendapati ia turut mengandungi faedah anti-oksida dan pelembap yang dapat melawan kesan penuaan.

dermagic simply siti

``Dermagic ini dipanggil `krim magis' kerana ia produk yang boleh memberikan kecantikan yang seimbang dari dalam dan luar dengan memberikan kebaikan awet muda, pencerahan kulit dan membantu membangkitkan mood gembira, hanya melalui satu krim.

``Krim ini juga adalah kombinasi Korean Plant Stem Cells dan ada advanced hydro collagen yang membantu menyerlahkan wajah lebih ceria tanpa cela.

``Yang pentingnya. produk Dermagic ini disahkan halal oleh Jakim. Jadi, semua wanita boleh menggunakan Dermagic tanpa was-was. Regim produk Dermagic merangkumi Dermagic Beauty Moisturiser, Dermagic Intensive Serum, Dermagic Complete Eye Cream, Dermagic Purifyinig Scrub dan Dermagic Relaxing Mask,'' kata Siti Nurhaliza.