Testimoni produk dR101: Ramuan gingko dR101 mantap daya ingatan

"Impian anak sulung, Muhammad Hafiz Ridwan, 16, untuk masuk ke Maktab Tentera Diraja (MTD) Kem Sungai Besi, Kuala Lumpur, akhirnya tercapai apabila dia memperoleh keputusan cemerlang dalam Penilaian Menengah Rendah (PMR) iaitu 7A 1C tahun lalu.

"Kejayaan ini berkat dorongan saya dan suami selain dia turut mengamalkan produk makanan kesihatan dR101 keluaran dR Rozmey Group (dRG) beberapa bulan sebelum PMR," kata Nordiana Yaacob.


Nordiana, 41, berkata, anaknya baru melaporkan diri di kem berkenaan pada 30 Januari lalu dan beliau sangat gembira kerana anaknya terpilih menyambung pengajian dalam bidang ketenteraan.

Beliau berkata, sebagai ibu dia rasa bangga melihat anaknya mencapai kejayaan walaupun sejak di bangku sekolah rendah prestasi pelajaran anaknya kurang memuaskan dan hanya mampu memperoleh keputusan 3A 2B dalam Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR).

"Muhammad Hafiz pernah memperoleh keputusan baik di Sekolah Menengah Kebangsaan Dato Syed Ahmad, Kuala Nerang iaitu tempat ke-20 daripada 330 pelajar tingkatan tiga sekolah itu tahun lalu, manakala dalam kelasnya pula dia mendapat tempat pertama hingga ketiga setiap kali peperiksaan, tetapi ia tidak cukup baik untuk dia hadapi PMR ketika itu.

"Paling merisaukan saya apabila jadualnya yang padat, malah dia tidak mempunyai masa mengulang kaji pelajaran serta tidur serta rehat yang cukup.

"Sebagai pengedar aktif dRG, saya memberi anak mencuba produk dR101 untuk meningkatkan kecerdasan mindanya supaya lebih terbuka," katanya ketika dihubungi Harian Metro, semalam.

Nordiana berkata, dia turut membekalkan anaknya produk dR101 ketika tinggal di asrama dan diamalkan satu sachet sehari.

"Selepas melihat perubahan pada anak saya, saya kemudian memberi anak yang lain mencuba produk ini untuk mendapatkan keputusan yang cemerlang seperti abangnya," katanya.

Katanya, Muhamad Hafiz kini masih meneruskan mengambil produk dR101 untuk meningkatkan kecerdasan mindanya supaya lebih berfikiran luas.

Nordiana berkata, mereka yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kejayaan anaknya itu boleh menghubunginya di talian 012-5542085.

Sementara itu, Presiden dRG, Datuk Dr Che Rozmey Che Din berkata, produk dR101 kini mendapat sambutan hangat daripada ibu bapa dan pelajar universiti atau sekolah yang ingin melihat kejayaan anak serta diri sendiri kerana produk ini amat sesuai untuk semua peringkat golongan terutama pelajar sehingga warga emas yang mempunyai masalah daya ingatan.

Beliau berkata, produk yang dihasilkan dengan ramuan herba itu amat berkesan dalam menangani masalah kekurangan daya ingatan dan gingko mampu membaik pulih daya ingatan yang kurang dengan meningkatkan pengaliran serta peredaran darah di otak dan hipotalamus.

"Produk ini juga mampu menangani masalah pening dan ketidakseimbangan badan, sakit kepala dan kemurungan, terutama mereka berusia lanjut yang tidak terkawal oleh ubatan kemurungan," katanya.

Dalam pada itu, beliau mengesyorkan semua pengguna supaya membeli secara dalam talian daripada pengedar sah syarikatnya yang dilantik menerusi Internet atau terus melalui kaunter dRG di Bandar Darulaman, Jitra untuk memastikan semua produk yang dibeli asli.

"Kami bimbang pengguna terkeliru sekiranya terbeli produk tiruan yang dipasarkan golongan tidak bertanggungjawab yang tidak menjanjikan apa-apa kesan perubahan kerana ia diperbuat daripada serbuk tepung semata-mata dan dikhuatiri mempunyai bahan kimia berlebihan," katanya.

Dr Che Rozmey berkata, produk tiruan menggunakan cara pembungkusan yang sama dengan syarikatnya, tetapi ramuan yang mereka gunakan tidak sama dengan yang asli.

Katanya, ia boleh memudaratkan kesihatan termasuk boleh mengakibatkan buah pinggang rosak, jantung bermasalah, hati dan limpa rosak dan sebagainya kerana sebelum ini ada pengguna pernah mengalami muntah darah, cirit-birit dan tertutup terus selera makan.

Info

Laman web rasmi : www.herbaprima.com.my

Facebook: www.facebook.com/datukdrrozmeyhpm

Enjin pencarian dRG: www.drplaces.com

E-mel: sales@herbaprima.com.my

Nombor telefon

* 012-5237051

* 017-4279827

* 017-4279857

* 04-9164262

* 04-9179466

* 04-9172466

Faksimile

* 04-9178566

* 04-9174566