Max Beauty Cosmetics

Puas mencuba produk kecantikan di pasaran?

Jika anda belum bertemu yang sesuai, apa kata anda mencuba Max Beauty Cosmetics.

Produk itu sesuai dengan semua jenis kulit kerana diformulasi daripada ekstrak buah-buahan yang memberikan sumber Vitamin C dan E.

Ia terdiri daripada Max Beauty Soap, Max Beauty Whitening Essence dan Max Beauty White Perfect Cream.

Pengarah Urusan Max Beauty Cosmetics, Perhani Salam, berkata produk itu kian jadi perbualan pengguna sejak berada di pasaran beberapa tahun lalu.

Beliau berkata, ramai pengguna menemuinya untuk mendapatkan produk menangani masalah jerawat, jeragat, bintik-bintik hitam atau kulit kusam dan tidak bermaya.

"Justeru, saya menasihatkan mereka mencuba Max Beauty Cosmetics dan alhamdulillah, mereka mendapat wajah yang jelita dan berseri-seri.

"Max Beauty Cosmetics adalah produk yang lembut bagi merawat kulit wajah, bukan seperti sesetengah kosmetik yang menyebabkan kulit mengelupas," katanya.

Berikutan sambutan baik orang ramai, syarikat keluaran tempatan, Signature Wheels Sdn Bhd melebarkan perniagaan ke seluruh negara termasuk Sabah, Serawak dan Brunei.

"Sebelum ini Max Beauty Cosmetics hanya dijual di pusat kecantikan di Melaka dan beberapa stokis di ibu kota tetapi atas permintaan ramai, ia boleh diperolehi di seluruh negeri dengan harga pengenalan RM59 untuk set lengkap.

"Formulasi Max Beauty Cosmetics cukup unik kerana ia kaya dengan kandungan Vitamin C dan E yang memberikan nutrisi baik untuk kulit.

"Set lengkap Max Beauty Cosmetics menghilangkan jerawat, jeragat disamping memberi kelembapan kepada wajah si pemakai," katanya.

Menurutnya, kerja seharian membuatkan kulit penat, berhabuk, berminyak dan terdedah kepada radikal bebas seperti sinaran UV, asap dan rokok.

Kesannya, kulit wajah menjadi kusam, tidak bermaya dan kehilangan zat.

Justeru, anda dinasihatkan mencuci wajah dengan Max Beauty Soap kerana agen pemutihnya mampu mencerahkan wajah disamping membersih secara menyeluruh ke dalam kulit.

Manakala Max Beauty Whitening Essence berfungsi umpama vitamin yang memberi tenaga kepada kulit.

Ia bukan sahaja bertindak sebagai penyegar (toner) tetapi ekstrak buah-buahan dalam kandungannya memberikan kesegaran, mengekalkan tahap PH kulit wajah, serta membuang segala sisa-sisa kotoran yang menutupi liang roma.

Sebagai pelindung daripada sinaran UV/UVA, pengguna disyorkan memakai Max Beauty White Perfect Cream.

Krim ini juga boleh digunakan pada waktu malam kerana ia kaya dengan pelembab.

Maklumat lanjut mengenai Max Beauty Cosmetics, anda boleh menghubungi Ibu pejabat Signature Wheels Sdn Bhd PC 09, Zone B, Melaka Sentral, Jalan Peringgit, Melaka atau talian 017-2669726, 012-6957690, 012-6957655, 017-6039004.

Max Beauty Cosmetics juga mencari mereka yang berminat untuk menjadi pengedar di seluruh negara.