Rawatan terapi medan elektrik Alpha One

Terapi medan elektrik yang dikeluarkan Alpha One Marketing (M) Sdn Bhd di reka bentuk dan dikilangkan ITO Co Ltd Japan.

Ia dihasilkan syarikat yang berdedikasi dalam pengurusan kesihatan bagi memberi sinar harapan kepada mereka yang mahukan penjagaan kesihatan dan tahap kehidupan lebih sihat.

Produk itu adalah 100 peratus buatan Jepun berbanding produk lain di pasaran hanya mengaplikasikan teknologi Jepun.

BIOS 9000 dikeluarkan mengikut prosedur yang ketat selain kawalan mutu dan pemantauan teknikal yang teliti bagi memastikan kualiti dan ciri-ciri keselamatan terkini.

BIOS 9000 adalah produk terapi medan elektrik yang mudah digunakan, mudah alih, selamat dan dijamin kualitinya tanpa kesan sampingan.

Walaupun mesin terapi itu dijana menggunakan kuasa arus 9,000 voltan, ia dijamin selamat digunakan, malah testimoni mendapati pesakit menerima rawatan selesa untuk tempoh 30 minit hingga lapan jam.

Pesakit hanya perlu duduk di atas pelapik khas atau berbaring di atasnya untuk menerima terapi medan elektrik.

Ia berfungsi merangsang peredaran darah ke seluruh tubuh.

BIOS 9000 mengguna pakai aplikasi kuasa voltan untuk mencerna, menyah toksik dan membaik pulih sel tubuh dan menguatkan daya tahan terhadap penyakit.

Ia membantu memulihkan kadar asid darah kepada taraf alkali bagi memastikan pesakit kembali normal.

Ia memberi kesan selamat kepada permukaan tubuh, diikuti tindakan biologi dan elektrik seperti pendedahan terhadap medan elektrik yang menghasilkan rangsangan terhadap saraf deria dan arus rangsangan yang halus ke tubuh.

Berbanding produk lain yang menawarkan pelbagai fungsi dan menggunakan teknologi Jepun, BIOS 9000 mempunyai lima fungsi utama iaitu mengalirkan kuasa arustatik untuk merangsang peredaran darah, membersihkan kotoran dalam saluran darah, menyelaraskan sistem saraf tidak terkawal, meningkatkan daya ketahanan serta mengimbangi hormon dalam badan dan membantu membina sel baru.

Ia produk 100 peratus buatan Jepun dan dikilangkan ITO Co Ltd (sebuah syarikat yang terkenal sebagai peneraju dalam peralatan pemulihan dan fisiosterapi).

BIOS 9000 diimport ke Malaysia dengan tahap sistem kualiti yang tinggi dan terperinci pemantauannya. Ia mencapai pelbagai pengiktirafan mutu dan keselamatan antarabangsa dan terbukti kepada pengguna, pembeli dan artikel perubatan.