Bersukan bersama Sloggi Sporty!

Pernahkah anda mengalami rasa gatal-gatal dan ruam selepas giat bersenam? Jika ya, besar kemungkinan anda memakai baju dalam yang tidak sesuai dari segi keselesaan dan sokongan yang diperlukan.

Secara amnya, aspek sokongan dan keselesaan adalah dua elemen penting yang harus diutamakan ketika memilih baju dalam sukan. Memahami keperluan itu rangkaian sloggi Sporty terbaru menawarkan ciri berkenaan yang direka khas buat gadis yang aktif dan menampilkan revolusi penggunaan fabrik tencel yang diperbuat daripada kombinasi gentian semula jadi dan buatan manusia.

Hasilnya, pakaian dalam rangkaian sloggi Sporty bukan saja terasa seperti lapisan kedua kulit anda, tetapi memberikan sentuhan selembut kain sutera, sesejuk kain linen dan daya penyerapan bak kain kapas! Selain itu, fabrik tencel yang digunakan juga membenarkan pengaliran udara baik, kelicinan yang sensual serta keselesaan maksimum.

Tambahan pula, rangkaian ini juga memberi perlindungan semula jadi daripada pertumbuhan bakteria. Bagi memastikan pengudaraan kulit yang optimum, fabrik tencel yang lembut, licin, ringan dan mudah menyerap, kekal sedemikian sepanjang masa walaupun bersentuh dengan kulit yang lembap. Ia menyerap kelembapan pada kulit dan seterusnya anda akan berasa kering, selesa dan bebas daripada kegatalan biarpun cergas bersukan, malah pertumbuhan bakteria turut dicegah.

Fabrik ini yang tahan daripada pengecutan dan kedutaan, menjadikan sloggi Sporty teman baik anda setiap hari. Anda pasti cinta pada ciri-ciri mudah jaga, cepat kering dan tanah lama yang terdapat dalam koleksi ini.

Sloggi Sporty menawarkan pelbagai stail dan warna mengikut kesesuaian mood dan jenis pakaian sukan yang dikenakan. Dapatkan kemeja T sloggi Sporty tanpa lengan dengan mangkuk disertakan bersama. Setiap helaian ini mempunyai seluar pendek yang sepadan. Luangkan sedikit masa pada seleksi coli yang berwarna menarik, yakni dari ungu dan gandaria kepada hitam dan putih.

Sloggi Sporty dijual pada harga RM34.90 bagi seluar pendek dan RM99.00 untuk coli.