Levi's® Curve ID, rekaan musim bunga 2012

Levi's® Curve ID kini kembali dengan variasi baru dalam pilihan seluar denim terunggul khas buat para wanita yang terdiri daripada pelbagai potongan badan.

 Rekaan terbaru ini boleh didapati dalam variasi panjang gaya baru ankle skinny dan juga jambangan warna-warna segar untuk musim bunga bakal menjelma.

 Apa yang menarik tentang Levi's® Curve ID, ianya dihasilkan bukan mengikut saiz tetapi didatangkan khas dengan teknologi iaitu satu sistem padanan revolusi yang berdasarkan bentuk tubuh badan.

 Pengarah Komersial untuk Levi Strausss Malaysia, Anintha Narayan berkata, seluar denim harus direka untuk sesuai dengan wanita dan bukannya wanita yang harus padan dengan rekaan seluar denim.

 Untuk musim bunga 2012, Levi's® Curve ID bakal menampilkan pelbagai kemasan bergaya dan inovatif dari sunset coral, snorkel blue, buck wheat dan denim hingga ke authentically crafted dan worn looks.

 Seperti biasa, bagi memahami kehendak peminat jenama ini, ankle skinny yang menjadi taruhan baru bersama koleksi Ankle Flare Levi's® Curve ID yang mengenengahkan dua kemasan juga akan turut dijual.

 Tiga variasi buat tubuh badan wanita dalam pelbagai potongan badan memberikan si pemakai ruang untuk memilih yang mana satu sesuai.


Levi's® Curve ID

 Manakala Slight Curve direka untuk meraikan potongan badan yang lurus dan menonjolkan pinggang wanita dan menyerlahkan lentik tubuh.

 Demi Curve akan mengempiskan pinggang anda dan mencantikan bentuk tubuh dengan hanya menyarungkan denim berkenaan.

 Bold Curve pula direka untuk menghargai tubuh lentik yang menawan di mana ianya akan mengecilkan pinggang dan terletak cantik tidak merenggang.

 Kunjungi kedai rasmi label ini untuk berjumpa dengan pakar yang disediakan untuk mengukur tubuh anda dan mengenal pasti potongan Levi's® Curve ID yang mana sesuai untuk anda.

 Anda juga boleh melayari bilik persalinan digital interaktif di levi.com.my atau laman Facebook Levi's® di facebook.com/#!/Levis untuk mempelajari lebih lanjut tentang sains di sebalik bentuk bukan saiz Levi's® Curve ID.