Cara Menjana Wang Melalui Twitter atau Facebook

Cara Menjana Wang Melalui Twitter atau Facebook

Selain berkongsi pelbagai aktiviti di laman sosial, anda juga boleh membuat duit sampingan melalui Twitter dan Facebook.

Apa itu Churp Churp?
Churp Churp adalah salah satu program cara mudah untuk buat duit di internet untuk rakyat Malaysia . Dengan hanya mempromosi tawaran iklan dari pihak Churp Churp di Twitter, Facebook serta blog, anda boleh menjana wang tambahan. Selain itu, anda juga boleh berkongsi link blog atau artikel yang menarik minat anda di Churp Churp bahagian Discovery.

Churp Churp

Cara daftar Churp Churp

1. Mula-mula anda perlulah daftar akaun Churp Churp terlebih dahulu. Ia percuma.
Anda boleh mendaftar di sini

2. Pergi ke bahagian Settings dan isi semua maklumat berkaitan seperti maklumat peribadi, Twitter, Facebook dan lain-lain.

Cara buat Duit dengan Churp Churp

Hanya kongsi link yang diberikan untuk kempen yang sesuai. Anda akan mendapat ganjaran bila ada yang klik link yang anda berikan itu. Antara cara promosi link paling mudah ialah menggunakan platform sosial seperti Twitter, Facebook, Blog,IM, atau e-mel.

Ganjaran Churp Churp

Bayaran yang diberikan agak berbaloi iaitu sekitar RM0.20 hingga RM0.40 untuk setiap klik yang unik. Kalau dalam sehari anda mampu mendapatkan hanya 20 klik, jadi dalam masa sebulan anda boleh jana lebih dari RM100. Mudah bukan?

Cara mudah tingkatkan klik pada Churp Churp ialah FACEBOOK dan Twitter! Melalui facebook bukan sahaja anda boleh bersosial, tetapi juga boleh buat duit melalui Churp Churp menggunakan platform facebook. Jadi tugas anda hanyalah post di facebook dan tunggu sahaja duit anda masuk.

Mudah bukan?

Untuk mendaftar Churp-Churp, sila klik sini