Ayamazz Roti Impit di Wisma KFC

Ayamazz Roti Impit

Outlet terbaru Ayamazz Roti Impit dibuka di Wisma KFC, Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur.

Ayamazz Roti Impit atau 'Frank Buns' adalah snek berasaskan konsep grab-and-go. Ia disediakan dalam tiga pilihan iaitu keju, cendawan dan lada hitam, Roti Impit disediakan dengan mengukus frankfurter dan roti serta dituang dengan sos Chillimayo yang direka khas.

Produk lain yang tidak kurang lazatnya seperti Walls Roti Impit, spaghetti, waffle dan minuman 'pearl beverage' yang mempunyai empat rasa iaitu coklat, cappuccino, strawberi, dan tembikai susu.

Meskipun Ayamazz Roti Impit dilabelkan sebagai makanan ringan, namun ia tetap mengutamakan kualiti dan berkhasiat.

Ayamazz Roti Impit

"Konsep outlet baru ini di ilhamkan oleh saya sendiri agar kelihatan lebih menarik dan kami turut mempelawa bakal usahawan yang ingin membuka outlet seumpama ini di tempat mereka. Saya juga mengalu-alukan kepada wanita yang ingin mula berniaga dengan membuka outlet Ayamazz Roti Impit kerana ia adalah perniagaan yang mudah. Kepada yang berminat, kami juga sedia memberikan khidmat nasihat," kata Azman, Ketua Pegawai Operasi Jati Bestari Sdn Bhd. Jati Bestari dilantik sebagai rakan niaga yang diberi tanggungjawab dalam bahagian pemasaran, promosi dan pengurusan acara.

Layari blog: http://ayamazzrotiimpit.blogspot.com/ untuk maklumat mengenai Ayamzz Roti Impit.