Testimoni dR101 : Hilang Mengantuk Dalam Kelas

Testimoni dR101
"Sebelum ini, dua anak kembar testimoni saya, Nurul Amira Mohd Azhar dan Nur Asyqin, 14, cepat mengantuk hingga menyebabkan mereka kurang menumpukan perhatian terhadap pelajaran ketika guru mengajar," kata Mohd Jeffri Abdullah.

Mohd Jeffri yang juga pengedar aktif dR Rozmey Group (dRG), berkata bapa kembar berkenaan, Mohd Azhar Ahmad, 49, dari Segamat, Johor, bimbang dengan keadaan anaknya kerana mereka bakal menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR), tahun depan.



Menurutnya, bapanya mengadu bahawa dua anak kembarnya kurang memberi tumpuan kepada pelajaran hinggakan tidak dapat mengingati apa diajar guru sehingga sukar mengulang kaji pelajaran.

"Bapa mereka kemudian menghubungi saya untuk bertanya mengenai produk sesuai untuk anaknya kerana bimbang pelajaran mereka terganggu jika hilang tumpuan ketika guru mengajar.

"Saya mengesyorkan bapanya menjadi ahli dRG dan mencuba produk dR101 kerana ia bukan saja memberi tenaga berpanjangan, malah membantu mencerdaskan minda mereka," katanya.

Mohd Jeffri berkata, Mohd Azhar bersetuju memberi anaknya mencuba produk itu kerana banyak membaca kisah testimoni berjaya dalam akhbar Harian Metro, malah teruja melihat testimoni yang lulus cemerlang dalam peperiksaan PMR, Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dan di peringkat universiti.

Menurutnya, selepas beberapa minggu mencuba produk dR101, Mohd Azhar menghubunginya dan memberitahu, anaknya kini semakin rajin mengulang kaji pelajaran dan tidak perlu disuruh menghabiskan kerja sekolah serta memberi tumpuan sepenuhnya ketika guru mengajar dalam kelas.

"Nurul Amira dan Nur Asyqin kini tidak lagi mengalami masalah cepat mengantuk sejak menggunakan produk dR101, malah mereka masih meneruskan pengambilan produk ini.

"Mereka juga menunjukkan minat mendalam dalam pelajaran dan pandai membahagikan masa serta jadual bagi memastikan pelajaran tidak terganggu," katanya.

Katanya, mereka yang berminat mengetahui lebih lanjut mengenai produk itu boleh menghubungi Mohd Azhar di talian 013-7018837 atau menghubungi beliau di talian 013-6297776.

Sementara itu, Presiden dRG, Datuk Dr Che Rozmey Che Din, berkata produk dR101 sesuai untuk semua peringkat usia, terutama pelajar selain warga emas.

Menurutnya, produk dihasilkan daripada ramuan herba itu menangani masalah kurang daya ingatan, manakala gingko mampu membaik pulih daya ingatan dengan meningkatkan pengaliran dan peredaran darah ke otak dan hipotalamus.

"Produk itu mampu menangani masalah pening dan ketidakseimbangan badan, sakit kepala dan kemurungan, terutama yang lanjut usia," katanya.

Dr Che Rozmey berkata, rancangannya untuk meluaskan pasaran produknya ke Indonesia bakal terlaksana apabila 200,000 kotak produk dR-II, Jus Mate 5 (JM5) dan dR101 keluaran syarikatnya akan memasuki pasaran Indonesia selewat-lewatnya Julai depan.

Beliau berkata, produk keluaran syarikatnya mampu mendapat sambutan hangat berdasarkan permintaan tinggi di republik itu apabila menjangkakan lebih dua juta rakyat menunggu kemasukan produk dRG yang laris di negara ini.

"Selain itu, kita bercadang mencari peluang memasarkan produk keluaran dRG ke negara Asia Barat, Afrika Utara dan India, selewat-lewatnya penghujung tahun ini, untuk mempromosikan produk kita setanding produk antarabangsa.

"Penjualan produk keluaran dRG pada tahun ini mencatatkan peningkatan jualan dengan promosi berterusan di akhbar, selain penceritaan sebenar melalui testimoni yang pernah menggunakan produk ini.

"Kebanyakan pengedar kami juga kini mampu memiliki bonus bulanan antara empat hingga lima angka sebulan selepas berjaya menarik ramai ahli baru menceburi perniagaan bersama dRG selain berpeluang menyertai rombongan ke luar negara serta mengerjakan umrah di Makkah yang ditaja sepenuhnya oleh syarikat," katanya.

Beliau turut mengesyorkan pengguna membeli secara dalam talian daripada pengedar sah atau melalui kaunter dRG di Bandar Darulaman, Jitra, untuk memastikan produk yang dibeli asli.

Katanya, pengguna juga diminta tidak membeli produk di lima lokasi iaitu toko jamu, salun kecantikan, kedai ubat, pasar raya dan kios yang bersekongkol dengan pihak tidak bertanggungjawab untuk memasarkan produk tiruan yang menggunakan jenama dRG.

"Pengguna boleh melayari laman web rasmi dRG di www.herbaprima.com.my atau facebook www.facebook.com/datukdrrozmey hpm atau melayari enjin pencarian dRG www.drplaces. com atau menghantar e-mel di sales@herbaprima.com. my atau drrozmey@gmail. com," katanya.

Beliau berkata, mereka juga boleh menghubungi Rohana di talian 019-663 4540, 013-636 3279 (Rohani), 019-571 8986 (Zainoon), 017-427 9857, 012-524 1097, 017-449 0686, 04-916 4262, 04-917 8145 dan 04-917 8096 atau menghantar faksimili di talian 04-917 8566 atau 04-9174566.