Serbuk pencuci TOP


TOP, serbuk pencuci premium yang terbaik dalam pasaran dengan bangganya ingin mengumumkan pelancaran semula dengan formulasi dan pek yang diperbaharui untuk memberikan anda produk dengan kualiti yang terbaik serta pengalaman pencucian yang menakjubkan.

Masih mengekalkan keberkesanan fungsi anti-bau hapak yang disokong oleh teknologi dari Lion Jepun, TOP yang diperbaharui ini juga memberikan anda satu lagi fungsi tambahan iaitu "Mencegah Fabrik Daripada Cepat Lusuh". Punca kepudaran fabrik adalah klorin dalam air, hilang kecerahan warna dan kepudaran warna selepas cucian yang kerap. TOP yang diperbaharui ini membantu memerangkap klorin bebas di dalam air untuk memelihara kecerahan fabrik dan mengekalkan warna pakaian agar kelihatan baru.

Persekitaran kita kini dipenuhi pelbagai penyakit dan virus berjangkit seperti selsema burung, demam chikungunya, penyakit kaki, tangan dan mulut dan lain-lain lagi. TOP Super Hygienic dilancarkan untuk memenuhi kehendak keluarga yang mengutamakan kebersihan. TOP Super Hygienic diformulasi dengan fungsi anti-bakteria yang tinggi dan berkesan. Ujian makmal dari Lion Jepun telah membuktikan ia dapat membunuh 99.9% bakteria. Pakaian anda dijamin akan dibasuh dengan lebih bersih, bau yang menyegarkan serta tahan lama. Dengan TOP Super Hygienic, keluarga anda dilindungi dari bacteria dan virus yang berbahaya.

Serbuk pencuci TOP yang diperbaharui ini boleh didapati dalam 3 variasi dengan fungsi tersendiri iaitu Super Colour, Super White dan variasi yang terbaru; Super Hygienic.

Terdapat dalam pek 125gm (WM & WM - RM1.00), 1kg (WM & EM - RM5.50), 3kg (WM - RM15.20, EM - RM16.10) dan 5kg (WM - RM24.30, EM - RM25.50) di pasaraya utama seluruh negara.