Teh Herba NuvaTea Bebas Kafein


Teh Herba NuvaTea Bebas Kafein

Teh herba istemewa yang berbaloi untuk dicuba adalah NuvaTea Caffeine-Free Herbal Tea, di mana ia mengandungi bahan efektif BioSlim Botanicals sebagai kandungan utamanya.

Diformulasi oleh pakar herba dengan memikirkan kesihatan dan kesejahteraan anda, BioSlim Botanicals adalah formula efektif yang merangkumi kandungan utama 10 herba premium, daun dan rempah, antaranya daun Senna, daun Stevia, kulit oren, akar likuoris, marsymelo, akar eleuthero, daun betik, bunga kekwa, bebuas Jepun dan daun pudina.

Cubalah secawan panas NuvaTea Caffeine-Free Herbal Tea sebagai minuman sampingan bersama makanan kegemaran anda dan lihatlah sendiri bagaimana ia membantu:

Antaranya ialah ia mampu membantu melegakan sembelit, melegakan masalah pencernaan membersih dan menyahtoksin badan anda , menyegar dan memberi tenaga ,menguatkan pertahanan badan, menjadikan kulit lebih cerah , dan membantu mengekalkan bentuk badan ideal.

Hanya dengan secawan NuvaTea Caffeine-Free Herbal Tea sehari anda akan memperoleh faedah kesihatan, kecantikan dan pelansingan.

Campuran berkhasiat ini membantu melindungi dan memastikan sistem pencernaan anda berfungsi dengan baik untuk mengembalikan keseimbangan pada badan.

Anda pasti dapat merasakan campuran botanik aktif dan rasa lemon pudina asli yang hebat dalam membantu anda kekal bertenaga, memberi tidur yang lena, menceriakan hari anda, memudahkan perut yang bermasalah dan memberi bantuan yang diperlukan dalam mencapai berat badan ideal setelah habisnya perayaan. Tidak hairanlah formula teh ini dipercayai di Amerika malah dinobatkan teh diet no.1 jualannya di Amerika Syarikat (mengikut sumber Data IRI 2007 (Information Resources Inc.)).

Maklumat lanjut hubungi 03-5569 4337