Chakra De Surya Spa

Chakra De Surya Spa adalah satu pusat rawatan kecantikan wanita diasaskan oleh Dayang Hasmira Ramli yang hampir tiga tahun bertapak di 54 jalan 8/27E, Danau Kota Setapak Kuala Lumpur.

Pusat rawatan wanita ini ditubuhkan dengan matlamat untuk memberi satu perkhidmatan terbaik bagi kecantikan luaran dan dalaman kepada golongan hawa yang ingin sentiasa kelihatan anggun dan menawan sepanjang masa.


Chakra De Surya juga menjadi tempat untuk golongan wanita berkongsi pengalaman kecantikan dan saling bertukar maklumat mengenai penjagaan kecantikan. Ini sesuai dengan sifat golongan wanita sendiri yang sangat mementingkan kecantikan dan penampilan diri menawan.

Disebabkan kecantikan menjadi satu keperluan bagi wanita, Chakra De Surya Spa menawarkan rawatan kecantikan menggunakan teknologi moden dan tradisional hasil gabungan rawatan Bugis dan tradisi Melayu lama.

Disamping menyediakan perkhidmatan kecantikan, Chakra De Surya Spa juga memberi tunjuk ajar dan mendidik anak-anak Melayu yang berminat dalam bidang kecantikan di mana keseluruhan staf Chakra De Surya Spa adalah anak tempatan yang tiada pengetahuan tetapi dididik dan diasuh sehingga menjadi seorang pakar kecantikan profesional.

Apa yang menarik mengenai Chakra De Surya Spa, perkhidmatan kecantikan yang disediakan masih menggunakan bahan kecantikan tradisional lama seperti daun sirih, serai wangi, daun seringan, halia bagi rawatan sauna dan jika dulu digunakan bagi tujuan bertangas.

Bagi rawatan skrub keseluruhan badan, bahan yang digunakan juga masih mengekalkan bahan tradisional seperti lulur, betik jasmin dan beras pulut. Justeru itu, boleh dibanggakan bahawa dalam era melenium kini masih ada pusat rawatan kecantikan yang masih mengekalkan teknik rawatan tradisional dan digabungkan dengan teknologi moden bagi memberi kepuasan dan perkhidmatan kecantikan yang terbaik untuk kaum wanita masa kini.

Memadangkan kecantikan kini menjadi salah satu keperluan, apa yang menarik Chakra De Surya Spa menawarkan pakej yang menarik pada harga mampu oleh semua golongan wanita. Pelanggan pastinya akan berpuashati menerima rawatan dalam suasana yang tenang di tempat yang selesa.

Bukan itu saja, pelanggan boleh mencuba produk rawatan penjagaan diri kami, bagi kegunaan harian di rumah. Seperti yang sedia maklum produk kami dihasilkan bukan saja untuk kebaikan luaran tetapi mampu membantu menolak tenaga negatif yang ada pada individu itu.

Testimoni stokis negeri Perak

Puan Rahima (012-4934733)

SAYA adalah suri rumah sepenuh masa, dalam kesibukan tugasan harian, saya menghadapi masalah kesihatan. Saya sering lenguh-lenguh badan di bahagian belakang badan dan sendi. Minyak angin pula tidak dapat menyelesaikan masalah saya kerana ia tidak dapat menghilangkan bisa yang berpunca dari unsur negatif. Saya sudah mencuba pelbagai produk sehinggalah bertemu dengan produk yang dikeluarkan oleh De Surya. Produk itu ialah Sabun Herba De Surya. Saya telah mencuba produk ini dan lenguh di bahagian belakang dan sendi saya semakin berkurangan. Saya sangat berpuas hati dengan produk ini kerana ia mempunyai khasiat tersendiri dan kini saya menjadi salah satu daripada stokis produk ini.

Spa Chakra De´Surya
Pemilik: Dayang Hasmira Ramli.
Lokasi: Danau Kota, Setapak.