Total Impression untuk anti penuaan & kecantikan

L-GLUTHIONE

L-GLUTHIONE adalah asid amino yang ditemui dalam setiap sel daripada organik hidup. Ini dianggap sebagai antioksidan utama dan yang diketahui manusia kerana melindungi tubuh daripada penuaan dan faktor lain.

Namun seperti diketahui, tahap L-gluthione kita habis kerana paparan pencemaran udara, stres, ubat-ubatan, merokok, atau bahan kimia makanan yang merosakkan sistem khidmat kita. Oleh itu, penggunaan L-Gluthione boleh membantu sebagai anti penuaan masa kini.

L-Gluthione bekerja dari dalam untuk memperbaiki dan memelihara kulit di samping beberapa fungsi lagi iaitu menjadikan kulit putih berseri-seri, membuat pori-pori lebih halus, meningkatkan kulit hyperpigmentasi, menjadikan kulit halus, putih berseri dan mengawal jerawat serta mencegah bekas jerawat sekali gus menentang proses penuaan.

L-Gluthione meresap jauh ke dalam tahap sel pembuluh darah kita, otak, jantung, sel-sel kekebalan tubuh, ginjal, kanta mata, hati, paru-paru, dan kulit.

Manfaat suplemen L-Gluthione sangat besar (sila semak laman google). Ia menjaga tahap penuaan. Ini adalah jawapan anti-penuaan untuk kedutan awal. Ini meningkatkan sistem kekebalan tubuh dan yang terbabit dalam sintesis serta pembaikan DNA. Oleh kerana itu, L-Gluthione mengandungi kajian untuk membuktikan pengurangan pigmentasi kulit gelap (bekas jerawat gelap, bintik-bintik, ketiak gelap, bintik-bintik penuaan dan lain-lain) kerana glutathione terbukti untuk membalikkan metabolisme melanin kembali yang pigmentasi gelap (eumelanin) ke pigmentasi cahaya (phaeomelanin).

Adakah L-Gluthione hanya untuk orang yang ingin mencerahkan kulit mereka? Jawapannya: Tidak! Jika anda ingin mempromosikan kesihatan yang lebih baik dan kesejahteraan, membantu memerangi penyakit utama khususnya kanser, menjaga kulit jerawat mengembalikan kulit lebih muda, putih berseri dan lebih gebu, maka L-Gluthione adalah jawapannya.

Fakta

L-Gluthione adalah suplemen makanan dan bukan ubat dan telah didaftarkan dengan kementerian kesihatan Malaysia KKM sebagai makanan tambahan.

COLLAGEN RENEW 20 PLUS

KOLAGEN sebenarnya adalah molekul penting untuk membantu kulit agar kelihatan muda dan sihat. Tambahan lagi, ia juga penting bagi menghubungkan tisu-tisu yang menyokong struktur muka dan seluruh tubuh kita. Kolagen menjadikan kulit kita bertambah halus, anjal, gebu, licin dan cantik berseri. Kolagen Renew 20 plus mempunyai kandungan kolagen yang tinggi diperbuat daripada bahan-bahan terpilih dan halal yang juga kaya dengan sifat kolagennya.

Pada kebiasaannya, pelanggan yang mengambil tiga kotak Collagen Renew 20 Plus menunjukkan perubahan pada kulit mereka. Kulit akan lembap, halus, dan anjal jika produk ini diambil secara berterusan. Selain itu, ia dapat membantu menghilangkan kedutan, mencerahkan kulit, membantu mengurangkan jeragat dan seterusnya menghilangkan jerawat. Pendek kata, setelah anda mengambil Collagen Renew 20 Plus ini anda akan kelihatan muda serta cantik berseri dan sudah pastinya anda akan gembira dan bangga terhadap penampilan diri anda. Jadi, kepada pelanggan khususnya golongan hawa rebutlah peluang ini untuk mencuba produk terbaru keluaran Total Impression iaitu Collagen 5000MG Renew 20 Plus yang mengagumkan ini.

Tanpa perlu membuat pembedahan atau suntikan, anda boleh kelihatan muda jelita.

Mysara Herbs


WANITA hari ini bukan saja ingin kelihatan cantik dan menarik bahkan begitu mementingkan kesihatan dalaman. Berpegang pada faktor itu, Total Impression mengeluarkan produk Mysara Herbs, sejenis minuman kesihatan campuran 16 jenis herba terpilih yang diimport khas dari Amerika Latin dan negara yang terkenal dengan herba yang digunakan oleh penduduk mereka sejak dulu lagi.

Antara herba yang terkandung di dalam sebotol Mysara Herbs ialah nanas batu, labisa pumila, pomegranet, nigella sativa dan banyak lagi.

Bagi mereka yang mengalami masalah kitaran haid tidak teratur, wanita yang melahirkan anak, masalah keputihan yang serius dan masalah berkaitan organ kewanitaan, minuman ini dapat membantu menyelesaikannya.

Kajian membuktikan bahawa nanas batu misalnya amat baik untuk menjaga organ dalaman dan sistem kewanitaan. Penggunaan secara konsisten akan menjadikan seorang wanita berbangga menjadi diri sendiri. Mysara Herbs adalah rahsia wanita agar lebih disayangi suami.

Selain itu, kandungan delima dalam Mysara Herbs dapat membantu mencantikkan lagi kulit kerana buah delima kaya dengan antioksidan yang membantu meremajakan kulit. Kesimpulannya, Mysara Herbs adalah minuman campuran herba terbaik yang patut dimiliki semua wanita.

Mysara Herbs adalah penyelesaian kepada segala permasalahan berkaitan kesihatan dalaman untuk golongan remaja dan wanita masa kini.

Gamat Plus aleo Vera

DEWASA ini, kebanyakan penyakit berpunca dari makanan yang tidak seimbang, tidak terkawal serta gaya hidup tidak sihat. Justeru itu, Total Impression mengeluarkan sejenis produk berasaskan gamat yang sudah diketahui umum mengenai khasiat dan keberkesanannya.

Collagen Gamat Plus Aloe Vera adalah makanan berfungsi lengkap untuk membantu merawat pelbagai jenis penyakit seperti luka pembedahan, sakit sendi, lenguh-lenguh badan, kencing manis dan macam-macam lagi. Selain diminum, Gamat Al-Firdaus ini juga boleh digunakan untuk disapu di bahagian luar seperti luka akibat melecur, kulit kering, kecederaan ringan dan macam-macam lagi.

Gamat atau mentimun laut yang banyak terdapat di perairan Langkawi diproses tanpa bahan kimia. Campuran aloe vera di dalam kolagen gamat memberi kesan yang lebih efektif dalam merawat segala jenis penyakit. Ia juga mengandungi bahan antioksida, kolagen, vitamin E dan asid lemak omega bagi memelihara sel kulit sekali gus melambatkan proses penuaan. Collagen Gamat Plus Aloe Vera Al-Firdaus amat sesuai untuk semua peringkat umur bagi lelaki dan wanita. Pengambilan secara konsisten dapat memberi kesan yang memuaskan.

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi Sulaiman di talian 016-7228434, Rafeah 019-7309141 atau Total Impression 07-8839141 dan atau layari laman web kami di www.totalimpression.com.