Produk kecantikan Reisya Care adalah 'homemade'

Sabun Manjakani keluaran Reisya Care yang diperkaya dengan buah manjakani dan perapat berfungsi untuk membantu membersih dan menyihatkan alat sulit wanita serta mengatasi kegatalan.

Selain bertindak sebagai sabun pembersih, sabun ini juga diperkaya dengan perapat untuk membantu isteri dan suami dalam hubungan kelamin yang lebih intim dan segar.

Menurut Pengasas Reisya Care, Rosmanida Yahya, sabun itu memang terbukti membantu golongan isteri dan suami untuk membentuk hubungan lebih intim.



"Pengguna juga mendapati hasilnya boleh dirasai hanya beberapa hari selepas menggunakan sabun ini.

"Selain membantu hubungan suami isteri, ia juga membantu menghindarkan bau yang kurang menyenangkan dan mudah digunakan," katanya.

Dalam pada itu beberapa produk lain yang menerima reaksi yang amat memberangsangkan daripada para pengguna ialah skrub dewberry yang bertindak menyingkirkan black head atau white head, menanggalkan sel-sel kulit mati, membantu mengurangkan masalah kulit berminyak, membantu sekatakan kulit wajah atau badan membantu mencerahkan kulit wajah atau badan dalam masa yang singkat.

Begitu juga sabun strawberry yang diperkaya dengan buah strawberry dan abstrak tea tree untuk kesegaran dan melembapkan kulit muka mengelakkan kulit terbakar atau sun burn dan mengembalikan keremajaan kulit

Begitu juga dengan sabun skrub oat yang menghalus dan mencerahkan kulit dan menghilangkan noda-noda hitam pada wajah dan mengatasi masalah kulit sensitif.

"Sabun lintah pula mengandungi madu yang berkhasiat untuk kesihatan kulit dirumus khas dari pati lintah yang bermutu tinggi dan madu organik minyak bunga ros untuk mencerahkan kulit secara semula jadi," kata Rosmanida.

Biotox pula adalah agen pemulihan khas untuk memulihkan wajah dengan penggunaan yang sekata.

Pendek kata, inginkan wajah anda menjadi lebih jelita dan kulit yang halus mulus dapatkan produk-produk kecantikan Reisya Care dengan harga yang amat berpatutan dan telah terbukti keberkesanannya.

Produk kecantikan Reisya Care dibuat secara homemade menjadikannya suatu produk yang terlaris di pasaran.

Bagi pengguna pula, produk Reisya Care membantu mengatasi masalah yang mereka alami.

Seorang pengguna berketurunan India yang mahu dikenali sebagai Renuka berkata, dia pernah mendapat rawatan di sebuah klinik pakar kulit.

"Kulit saya bukan bertambah cantik tetapi semakin teruk dan tumbuh jerawat. Kulit saya bertambah nipis dan kusam.

"Setelah mencuba produk Reisya Care selama tiga bulan akhirnya saya mendapat kulit yang sempurna.

"Saya disyorkan memakai Bio-tox untuk mengembalikan kulit yang sensitif, sabun oat, sabun strawberi, sabun dewberry dan skrub dewberry sekarang kulit saya kembali cantik seperti asal," kata Renuka.

Bagi Onar pula yang berasal dari Bandar Baru Bangi, Selangor, dia berhadapan dengan masalah jeragat, kusam dan kulit sensitif.

"Setelah saya mencuba produk Reisya Care dengan memakai Bio-tox, lemon skrub (khas untuk kulit sensitif), sabun oat (untuk kulit sensitif), sabun pulut hitam (untuk kulit jeragat), sabun strawberi (untuk sun burn), dewberry (untuk pencerah), skrub dewberry (untuk menghaluskan kulit muka dan badan).

"Alhamdulillah kulit saya sudah tidak sensitif seperti dulu lagi dan saya sangat berpuas hati dengan kulit saya sekarang," kata Onar.

Seorang lagi pengguna, Ilya Shaleen Ismail pula berkata, sebelum ini dia mengalami masalah resdung, jerawat, kulit berminyak dan ton kulit yang tidak sekata.

"Selepas menggunakan produk Riesya Care, kulit saya lebih licin, cerah dan kurang berminyak. Masalah resdung dan jerawat juga dapat diatasit. Selain itu, produk ini juga memberikan kekemasan yang sempurna pada wajah saya.

"Saya juga tidak mengalami pengelupasan sepanjang menggunakan produk ini," kata Ilya.

Kepada mereka yang mahu mendapatkan produk Reisya Care dan cawangan-cawangan pengedarnya boleh hubungi 019-2768008 atau 019-5217603.

Bagi yang berminat untuk menjana pendapatan pula boleh menjadi pengedar, stokis mahupun membuka cawangan bagi produk kecantikan Reisya Care. Pekerja sambilan juga diperlukan dengan segera.