Home » » Safi Rania Gold

Safi Rania Gold

Safi Rania Gold

Safi Rania Gold

Safi mengeluarkan produk yang menerapkan partikel nano emas 24k dalam rangkaian produk penjagaan kulit terbarunya – Safi Rania Gold.

Produk ini selamat, berkesan dan disahkan halal.

Emas terbukti secara saintifik berkesan mengurangkan kedalaman kedutan. Ia meningkatkan keanjalan kulit dan memperlahankan penyusutan kolagen bagi mencegah kekenduran kulit.

Emas juga merangsang pertumbuhan sel lapisan dasar kulit untuk memastikan pertumbuhan semula sel kulit yang sihat, tegang dan awet muda.

Produk ini mengandungi protein mutiara serta vitamin B3 untuk mencerah dan memulihkan kesegaran wajah.

Safi Rania Gold Serum mengandungi Nano Emas 24K bagi mengurangkan kedalaman kedutan dan garis halus sehingga 55 peratus. Dalam hanya tiga minggu, kulit cerah berseri.

Safi Rania Gold membawakan pelbagai produk antipenuaan untuk tujuan kecantikan kulit, antaranya:


Krim pembersih wajah Safi Rania Gold

Ia membersihkan kulit daripada kotoran, habuk dan daki selain membantu menanggalkan solekan sambil membuatkan kulit segar sepanjang hari.

Gel pembersih wajah Safi Rania Gold

Sesuai untuk kulit kering. Ia lembut pada kulit kerana tidak menghakis emolien semula jadi kulit setiap kali mencuci muka.

Skrub wajah Safi Rania Gold

Ia membantu menanggalkan sel kulit mati untuk menyerlahkan kulit yang sihat berseri. Gunakan dua kali seminggu untuk mendapatkan hasil ketara.


Penyegar Safi Rania Gold

Ia dirumus dengan air mawar bagi membantu menyediakan kulit untuk menyerap lembapan secara optimum. Gunakan penyegar selepas membasuh muka.

Krim kontur mata Safi Rania Gold

Serlahkan kecantikan mata dengan sapuan krim ini siang dan malam.

Krim pelembap siang Safi Rania Gold dengan SPF20PA++

Ia membantu menangani masalah bintik penuaan dan warna kulit tidak sekata, menjadikan kulit cerah dan sihat berseri.

Krim pelembap malam Safi Rania Gold

Kulit kelihatan lebih remaja dan berseri bila bangun setiap pagi.

Krim kecantikan Safi Rania Gold

Ia membantu melenyapkan bintik penuaan dan garis halus. Krim ini boleh digunakan sebagai asas mekap.

36 comments:

  1. boleh tak safi rania di pakai budak remajam umur 20 tahun?
    eyra

    BalasPadam
  2. Salam..
    boleh saya tahu kandungan sebenar polyacrylamide yg terpadat dalam Krim Pelembap Malam Safi Rania Gold..
    terima kasih..

    BalasPadam
  3. boleh x safi rania dipakai pada remaja umur 20-an? tlg jawab asap. saya ingin tahu

    BalasPadam
  4. nak tau harga sumua produk safi rania gold

    BalasPadam
  5. blh x safi rania gold dipakai pada remaja umur 13-18 tahun?

    BalasPadam
  6. bilakah masanya utk memakai krim kecantikan safi rania ni? dikatakan sbg asas mekap. blh ke pakai slps serum n mosturiser siang setiap pagi?

    BalasPadam
  7. dr.fifi answer;wslm,safi rania gold(SRGOLD)blh digunakan oleh remaja berumur 18tahun keatas . .kebanyak kan remaja sekarang mempunyai kulit yang tidak bermaya,gelap,kusam,berjerawat dan juga semakin hampir dengan kedutan akibat dari pemakanan yang tidak sihat dan masalah persekitaran seperti habuk jalanan dan cuaca yang tidak menentu.jadi sebagai rakan,saya mencadangkan anda membeli dan mencuba SRGOLD.sebagai permulaan kulit yang sihat saya sarankan anda mencuba PEMBERSIH WAJAH (SRGOLD) JENIS GEL UNTUK KULIT YANG KERING DAN JENIS WASH UNTUK KULIT BERMINYAK DAN BERJERAWAT.gunakan selama 3hari dan anda akan rasai perubahan nya.InsyaAllah,kulit anda akan menjadi semakin ringan dan bercahaya.amin

    BalasPadam
  8. adakah trial pacl di pasaran. atau recommendation untuk product rania yang basic (complete) untuk customer yang pertama kali ingin mencuba produk ini.

    BalasPadam
  9. dr;fifie answer:untuk pengetahuan rakan2,pek lengkap untuk (SRGOLD) terbahagi kepada 2pek ..sekarang di setiap pasaraya ada menjual trial pek(SRGOLD)dengan harga promosi..contohnye di pasaraya JUSCO.pek harga siang RM44.90 and night pack for (SRGOLD) RM48.90.untuk anda yang pertama kali ingin mencuba (SRGOLD),saya cadangkan anda membeli pek siang+night cream box asing yang dijual satu2 ye..dan rasailah perubahan kulit yang semakin ayu dan jelita.insyaAllah..amin

    BalasPadam
  10. dr fifie answer;oh ye,hampir saya terlupa,harga krim malam (SRGOLD) RM26.90.kebaikkan krim malam ialah untuk mencerah kan dan melembap,dan meremajakankan kulit anda.jadi dengan pengunaan(SRGOLD)secara konsisten tidak mustahil kulit wajah anda juga akan semakin cerah dan jelita seperti yang anda impi kan.insyaAllah.

    BalasPadam
  11. salam..nak tanya..kalau kulit saya msh da jerawat n bekas jerawat..boleh x saya mgunakan krim siang,krim kcantikan dan toner safi rania?then boleh tak kalau safi rania dgunakan bersama pcuci muka jenama lain..tlg jawab..

    BalasPadam
  12. Rangkaian produk safi rania mempunyai emas 24k. Adakah dibolehkan memakai bahan yang mengandungi unsur emas dalam islam?

    BalasPadam
  13. saya ingin bertanya, apa bezanya krim pembersih wajah dgn gel pembersih wajah. mksd sy utk pgguna yg mengalami masalah muka mcm mana. sy ada mslh jerawat dan parut jerawat...apa yg ptt sy pakai? tlg jawab

    BalasPadam
  14. kulit muke saya berjeragat hampir 2.5 tahun. Apakah product dari cosmetic safi rania yang boleh saya guna untuk merawat masalah ini?

    BalasPadam
  15. saya pengguna safi sejak zaman sek lg, kulit nampak licin dan cerah, sekarang saya dah 30 han,tapi sejak melahirkan anak kulit saya berjeragat, adakah safi rania gold dapat membantu?

    BalasPadam
  16. nak cuba..

    salam..sy b'minat utk mncuba SRG nie..tp kulit wjh sy amtlh truk dgn jrawat & parut2 jrawat..minta cadangan, produk SRG yg mne sy prlu cba..

    BalasPadam
  17. salam..cam berminat nk cba prOduk SRG nie..tp kulit sy snstif & bermasalah yg sgt teruk dgn jrawat & parut2 jrawat..any suggestiOn??..

    BalasPadam
  18. kalau remaja berumur 2othn cam saya nak pakai SRGOLD boleh ke??apa side effect dia ea??

    BalasPadam
  19. saya pengguna produk safi semenjak umo sya 12 tahun lagi bermula dgn pencuci muka safi dgn sari mentimun, skg saya nk masuk 25 thn, still pkai produk safi lg..so far kulit mmg xde masalah, skg sya nk cba tukar kpda produk safi rania gold slps kawen..ramai sedare n kwn2 yg da pkai n bg komen yg mmberansangkan..

    BalasPadam
  20. sy nak tanye klau pakai pembersih n krim siang n mlm saja bole tak hilang masalah jerawat tlng jawap

    BalasPadam
  21. saya berumur 29 tahun.kulit muka saya berminyak,kusam,tona kulit tidak sekata dan pigmentasi.sukar untuk saya mencari produk yg sesuai kerana kulit muka yg berminyak.apakah produk sr gold yg sesuai untuk saya?

    BalasPadam
  22. kepada remaja d luar sana,, tak perlu la mencuba SRG. mereka kata sesuai untuk semua kulit. Namun sy telah mencubanya hanya 1 malam. kulit muka sy terus timbul jerawat2 kecil. kulit muka kering. jika begini keputusannya, tak payah la cuba hingga 3 minggu.itu baru guna sehari,apalagi jika bminggu2.

    BalasPadam
  23. salam..
    sy nk tnye produk safi rania ni blh tahan berapa lme..kalau bende tu dh lame di simpan..blh ke kite gune kn lgi?

    BalasPadam
  24. saya memakai tudung,jadi muka saya yg trdedah tu agak glap mcm sunburn.produk SRG yg mana yg sesuai saya gunakan? serum SRG kena guna stp hari ke?

    BalasPadam
  25. Sy nk tnyalh org yg mk berjeragat bleh tak pakai SRG.Brape lama bleh nmpk kesannya?

    BalasPadam
  26. Sy berumur 28thn nk sangat cuba produk SRG ni tp mk sy berjerawat.Bleh tak sy pkai SRG ni erk?

    BalasPadam
  27. Salam... Saya telah meggunakan SRG baru masuk 3hari... kesannya alhamdulilah.. walaupun saya hanya menggunakn pencuci muka dan toner SRG sahaja... Saya amat berpuashati ! Tq SRG...

    BalasPadam
  28. sy pn telah mencuba SRG,,tp bru bbrapa hari dah timbul jerawat,,,,,

    BalasPadam
  29. saya buan baru tiga hari... tapi muka saya gelupaslah.. adakah tanda kita tak serasi dgn produk ni??

    BalasPadam
  30. srg ni ok la..
    sbb saya pun pki srg ni..
    saya dah guna 1minggu, memang nmpak ada perubahan la..
    tp sape2 yg pki kate x ok tu memang kulit muka diorang x serasi latu ngan produk safi ni.. tq

    BalasPadam
  31. jika muka berjeragat, produk SRG yg mana sesuai utk saya ? tolong jawab

    BalasPadam
  32. saya pernah pakai pencuci muka SRG, selepas itu rasa gatal2 kat muka..adakah ia tidak sesuai @ tindak balas awal...? tolong jawab

    BalasPadam
  33. Kengkawan semua, harga pek siang dan pek malam SRGold ni, di Mydin murah sikit...pek siang RM39.90 (mahal skit sebab ada Serum), pek malam RM34.90...slamat mencuba

    BalasPadam
  34. tlng jwb..kulit sy mglupas bila sy try pkai krim safi rania?adkah pkra biasa or x ssuai ng sy

    BalasPadam
  35. saya baru pakai 3 hari..naik jerawat kecil2 kat dahi pp..adakah tanda permulaan atau x serasi ngan kulit..perlu ke sy teruskan produk ni atau berhenti je..masalahnye sy baru beli..mahal tu..smpai rm75.00..takkan nak buang lak..syg nye...:(...tlg bantu sy...

    BalasPadam
  36. asalamualaikum, akak, kalau remaja umur 17 boleh x guna SRG ney? nak try, tapi was2. saya guna produk safi balqis dah 3taon. tapi xberkesan lgsung. kulit sy tetap berminyak. produk apa yg sesuai dgn kulit sy ?

    BalasPadam

Doa Pengasih

Teknik Menjawab Soalan Temuduga
Teknik Menjawab Soalan Temuduga. Info lanjut, sila klik sini.

Kerja Dari Rumah

Recent Posts