Minyak rawatan muka dan badan Clarins

Menyedari keharuman dan manfaat kecantikan daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan dan minyak pati, Clarins telah menggunakannya dalam produk wangian dan rawatan penjagaan kecantikan selama lebih 50 tahun.

Ini membolehkan wanita di seluruh dunia memanjakan diri dengan minyak rawatan istimewa daripada Clarins yang 100 peratus dihasilkan daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan asli.

Kini Clarins menghidupkan kembali warisannya dengan menghasilkan rumusan minyak rawatan yang pertama untuk muka dan badan.

Koleksi enam minyak ekstrak tumbuhan daripada Clarins untuk muka dan badan yang dinamakan 'Plant Gold' (emas daripada tumbuhan) merupakan minyak lotus, santal dan blue orchid (untuk muka) manakala minyak tonic, anti-eau dan relax untuk badan.

Minyak pati dan ekstrak tumbuh-tumbuhan untuk merawat dan mengharumkan ini menggabungkan ciri-ciri fitoterapi dan aromaterapi selain memberi manfaat dan kesan yang optimum.

Minyak rawatan muka dan badan Clarins ini boleh didapati di semua kaunter institut dan butik Clarins di seluruh negara mulai hari ini.