Keahlian Kelab Ibu Dutch Lady

Sebagai penghargaan kepada para ibu yang memilih jenama susu Dutch Lady iaitu Susu Untuk Membesar 123, 456 dan enam tahun ke atas, peneraju produk tenusu Malaysia, Dutch Lady Milk Industries telah melancarkan sebuah kelab baru-baru ini.

Dutch Lady Moms Club merupakan sebuah program keahlian baru khas untuk wanita bergelar ibu yang menjadikan susu jenama itu sebagai sumber nutrisi penting bagi anak-anak mereka.

"Produk Dutch Lady merupakan satu jenama yang sudah lama dipercayai oleh ibu-ibu sebagai sumber nutrisi utama yang diperlukan oleh si manja mereka.

"Dengan penubuhan Dutch Lady Moms Club, kami meraikan kasih sayang dan keprihatinan ibu-ibu terhadap anak-anak mereka dengan memberikan pelbagai mata ganjaran," kata Pengarah Pemasaran Dutch Lady Malaysia, Rahul Colaco.

Kelab itu menjanjikan pelbagai manfaat sebagai tanda penghargaan terhadap komitmen para ibu dalam memberikan sesuatu yang terbaik kepada anak-anak mereka.

Ibu-ibu yang menjadi ahli dapat menebus mata ganjaran bagi meraih hadiah menarik seperti barangan premium Disney atau Ben 10 mahupun hadiah bagi keperluan si ibu sendiri.

Ahli-ahli kelab itu juga akan menerima majalah berita sendiri dan boleh melayari laman web yang mengandungi maklumat mengenai keperluan nutrisi penting, resipi pemakanan seimbang mengikut umur, nasihat tentang penjagaan anak, imuniti dan lain-lain lagi.

Laman web itu juga mengandungi pelan harian interaktif bagi si ibu untuk merakam saat-saat manis bersama anak-anak mereka.

PRODUK Dutch Lady merupakan satu jenama yang dipercayai sejak dahulu.

Selain itu, maklumat berguna mengenai ibu hamil turut dimuatkan dalam laman tersebut bagi melengkapkan mereka dengan informasi terkini sepanjang proses tersebut.

Sempena pelancaran Dutch Lady Moms Club itu juga, Dutch Lady Malaysia menawarkan ganjaran kepada semua ahli yang mendaftar sehingga 30 September 2010.

Dengan setiap penyertaan dalam tempoh tersebut, ahli-ahli akan mendapat dwi mata ganjaran dan berpeluang memenangi Proton Exora baru.

Sementara itu, penyertaan yang ke-100 akan menerima baucar membeli-belah bernilai RM50 yang boleh digunakan untuk membeli Susu Cair Dutch Lady, produk sejuk Dutch Lady atau Susu Tepung Dutch Lady 123, 456, 6 tahun ke atas dan sebagainya.

Borang penyertaan boleh didapati dengan mudah di kedai-kedai yang terpilih dan melalui laman web www.dutchlady.com.my. Setiap penyertaan mesti disertakan dengan potongan kod bar yang terdapat pada setiap pek Susu Untuk Membesar Dutch Lady.

Hari ini, Susu Untuk Membesar Dutch Lady adalah satu rumusan unik TT-Ratio Advance yang mengandungi asid amino penting seperti tirosina dan tryptophan dan diperbaharui dengan sumber karbohidrat, vitamin B (B1, B2, B6 & B12), DHA, AA, SA, taurina, kolin, omega 3 dan omega 6.

Formula yang diperbaharui membekalkan nutrisi yang boleh membantu penyerapan yang lebih baik dan pemprosesan maklumat bagi pembelajaran yang lebih berkesan.

Untuk maklumat lanjut tentang Dutch Lady Moms Club, sila layari www.dutchlady.com.my.