Herve Leger Femme Avon, harga RM109 di Semenanjung, RM125.35 (Sabah & Sarawak)

Minyak wangi mampu mencetus penataan peribadi setiap individu yang gemar kepada wangian dan keunggulan yang menyatu kerana dengan kehadiran kedua-dua elemen berkenaan, pastinya diri berada di puncak keyakinan yang tinggi.
Justeru, tidak mustahil ramai yang berhati-hati memilih minyak wangi yang ingin digunakan kerana ia menyumbang kepada sifat diri untuk menghadapi hari tegang sama ada di tempat kerja atau berurusan dengan masyarakat.



Minyak wangi dengan ciri bau-bauan bungaan umpamanya menjadi pilihan ramai kerana selain kekal wangi sepanjang hari, ia juga adalah ciri kewanitaan sejati yang tidak lekang oleh hari walaupun mengalami suasana tertekan mahupun bekerja keras di lapangan.

Jenama yang sentiasa menyokong kuat kehadiran wanita walau dalam apa juga suasana, Avon, baru-baru ini, melancarkan minyak wangi terbarunya dengan kerjasama pereka fesyen antarabangsa, Max Azria dalam usaha meletakkan wanita pada kedudukan lebih unggul.

Herve Leger Femme untuk wanita, seunik namanya diadun daripada pati tumbuhan yang membangkitkan rasa yakin pada diri apabila anda menyemarakkan bauannya pada badan kala berpergian atau setapak melangkah keluar dari kediaman.

Pengurus Komunikasi Jenama Avon, Noorashikin Selamat, berkata minyak wangi dengan gandingan fesyen daripada Max Azria itu menggunakan bahan terpilih dan diadun dengan cukup teliti bagi menyerlahkan keistimewaan wanita.

"Herve Leger istimewa kerana ia adalah gandingan pati wangian dan fesyen yang dihadirkan serentak untuk menguatkan lagi penataan kemunculan wanita walau di mana saja mereka berada.

"Bahkan, dengan baubauan terpilih serta potongan esklusif ilham Max Azria, haruman ini mencetus elemen glamor dan sensualiti serta mengungkap keperibadian dinamik wanita dengan koleksi adi busana dan koleksi sedia pakai yang esklusif," katanya.

Haruman berkenaan dimanfaatkan daripada kebaikan bunga magnolia Cina yang bersemarak dengan gandingan bau limau gedang merah jambu sicili. Baunya kadang kala membiaskan elemen sitrus dan kadang kala bersemarak dengan wangian kayuan dan flora segar.

Lebih teruja, ada selitan bau bunga oren Maghribi yang diadun dengan kayuan bermadu dan diakhiri dengan dasar seksi kasturi dari kehangatan titisan benzoin, kayu Cypress serta Vanila.

"Kerjasama Avon dan jenama ulung itu memberi kenyataan betapa ia menjadikan wanita hebat dengan aliran cipta gaya menggoda, namun sofistikated untuk wanita masa kini yang meninggalkan keinginan berkekalan.

"Sinonim di seluruh dunia dengan glamor dan sensualiti, Herve Leger oleh Max Azria mengungkap keperibadian dinamik wanita dengan koleksi adi busana dan sedia pakai yang esklusif," katanya.

Herve Leger Femme ternyata sesuai untuk wanita yang ingin berasa seksi, hebat dan berkeyakinan. Harumannya mekar menggoda, ibarat gaun Herfe Leger yang memeluk setiap liku tubuh dengan penuh godaan," katanya.

Kemunculan Herve Leger Femme ini diperkuatkan lagi dengan duta minyak Avon, Fazura Syarifudin yang tampil anggun dalam balutan bandage busana Max Azria, sekali gus mencetus kekaguman khalayak terhadap wangian dan fesyen.


Herve Leger Femme juga unggul kerana dihadirkan dalam bekas moden yang seakan imbasan badan wanita dalam balutan adi busana Azria, kemas serta unik selain mampu menarik perhatian penggemar wangian unggul ini.

Akan berada di pasaran bermula 16 Mac ini, Herve Leger Femme tampil dalam sukatan 50ml pada harga RM109 di Semenanjung, manakala RM125.35 (Sabah & Sarawak). Hubungi Wakil Avon anda atau kunjungi Butik Kecantikan Avon terdekat untuk mendapatkannya. Sebarang maklumat lanjut, hubungi talian bebas tol AVON di 1-800-22-AVON (2866) atau layari http:// www.my.avon.com.