Krim pelembab Men Expert Hydra Energetic Multi-Action 8 ,Men Expert Hydra-Energetic Powered Water

Krim pelembab Men Expert Hydra Energetic Multi-Action 8 dan cecair pemberi tenaga Men Expert Hydra-Energetic Powered Water adalah formulasi terkini dalam mengekalkan kecergasan wajah setiap lelaki walaupun seharian aktif.


Diperkaya dengan lapan formula multi-aksi penuh betenaga, krim pelembab L'Oreal Paris dilengkapi dengan kandungan vitamin C, kafeina dan magnesium yang dapat meningkatkan semula tenaga pada wajah yang semakin layu dan kering.

Boleh dimiliki pada harga paling berpatutan iaitu RM35.90, krim ini memberikan kelembapan segera, kulit yang teguh, selesa dipakai, wajah lebih lembut, kesan rasa tertekan jadi hilang, wajah yang lebih cerah dan sentisa nampak sihat.

Buktinya, bintang terkenal Hong Kong, Daniel Wu mengakui bahawa produk berkesan ini telah berupaya memberi kesegaran maksima kepadanya dan mengembalikan semula tenaga untuk kulit wajahnya selepas mengamalkannya.

Begitu juga dengan keupayaan air tenaga Men Expert Hydra-Energetic Powered Water yang diakui dapat memberi kesegaran wajah dengan segera tanpa rasa melekit atau berminyak.

Hanya tuangkan cecair pemberi tenaga yang terkandung di dalan botol jingga aerodynamic ke tapak tangan kemudian sapukan secara menepek ke atas permukaan wajah. Nah! Kesegaran maksima akan akan da perolehi sebelum tibanya masa bertemu si dia.

Di jual pada harga RM17.90 bagi isi kandungan 125 ml, air tenaga ini dilengkapi dengan formulasi Active Defense System yang benar-benar memberikan kesegaran segera ke atas wajah setiap individu bernama jejaka.