Sensa Cream - Produk Sensasi Lelaki

Sensa Cream adalah gabungan ekstrak lintah, halia, bunga cengkih, lada hitam dan minyak zaitun. Istimewanya formula Sensa Cream dipertingkatkan dengan ekstrak Butea Superba yang sudah terkenal dengan keberkesanan dalam merawat masalah mati pucuk dan lemah tenaga batin. Dengan haruman lavender, ia juga mengandungi antiseptik dan aroma yang mengasyikkan.

Sensa Cream sangat berkesan jika digunakan dengan kerap apabila semua bahan aktif dapat menyerap ke dalam epidermis dan masuk ke dalam 6666 saluran darah di dalam zakar. Semua ramuan yang terkandung di dalam Sensa Cream telah diuji di makmal dan terbukti berkesan untuk melancarkan perjalanan darah, mengurangkan pembekuan darah dan membesarkan diameter saluran darah. Dengan hormone pheromone yang terkandung di dalam lintah, ia juga mampu meningkatkan ghairah pasangan anda melalui deria bau. Ternyata Sensa Cream adalah penyelesaian kepada semua masalah lelaki, terutama yang inginkan saiz zakar yang besar, panjang, keras dan tahan lebih lama. Gunakan Sensa Cream dengan teknik urutan Sensaoil/Sensa Cream.

Khasiat Hirudin :

1.Mengurangkan pembentukan bekuan darah dan melancarkan aliran darah.
2.Mampu merawat penyakit seperti sejuk tangan, sakit otot, kejang otot dan sengal-sengal badan.

Khasiat Pheromone :

1.Pheromone merupakan hormon yang mengeluarkan bau yang mampu menarik perhatian pasangan.
2.Dapat menyelesaikan masalah seperti hubungan kelamin (intercourse).
3.Meningkatkan hubungan seksual dan mampu merawat mati pucuk.

Khasiat Histamin :

1.Berfungsi membesarkan diameter saluran darah dan mencergaskan aliran darah.
2.Dapat menyelesaikan penyakit seperti mati pucuk (erectile dysfunction), rasa dingin terhadap pasangan.
3.Mampu merawat masalah zakar kecil, mengecut, pendek dan lemah tenaga batin

Apakah perbezaan Minyak Lintah Sensaoil dan Krim Lintah Sensacream?

Perbezaan di antara minyak lintah Sensaoil dan krim lintah Sensacream adalah Minyak Lintah Sensaoil adalah digunakan untuk mengurut manakala Krim Lintah Sensacream adalah untuk di sapu. Sensaoil sesuai di urut pada waktu malam manakala Sensacream sesuai di sapu pada waktu pagi untuk kesan yang maksimum. Kelebihan terdapat pada Sensaoil di mana ia dapat merawat lemah tenaga batin dan mati pucuk.

Nasihat daripada Sensaoil

Petua untuk membesarkan zakar adalah dengan menggunakan berselang dengan minyak lintah sensaoil. Gunakan minyak lintah sensaoil untuk mengurut pada waktu malam diikuti sapuan krim lintah sensacream pada waktu pagi untuk kesan yang maksimum.

Untuk membeli produk Sensa Cream, sila klik Kesihatan Seksual Lelaki