Subur dan mengandung selepas amal Jus Mate 5 (JM5)

Saya susah hati apabila berat badan bertambah sehingga 115 kilogram (kg) menyebabkan cepat mengah, lenguh kaki dan penat akibat berjalan banyak.

"Saya cuba menurunkan berat badan dengan Jus Mate 5 (JM5) dan berjaya mencapai 89kg dan berhenti mengambilnya sejurus disahkan hamil anak ketiga menyebabkan badan kembali naik dan turun semula hingga 83kg selepas tamat tempoh berpantang," kata Noor Ain Adenan.



Bagaimanapun, Noor Ain, 35, berkata dia gembira kerana selepas enam tahun cuba untuk hamil, dia akhirnya melahirkan anak ketiganya tiga bulan lalu.

Katanya, produk keluaran Herba Prima Marketing Sdn Bhd (HPM) itu turut membantu meningkatkan kesuburan wanita kerana usahanya untuk hamil berhasil, sekali gus membantu menurunkan berat badan sehingga 21kg.

"Saya gembira dengan perubahan ini dan berterima kasih kepada pengedar aktif, Sabariah Yusof yang banyak membantu memberi tip pengambilan produk ini selain membacanya melalui setiap keluaran iklan dalam Harian Metro.

"Tugas sebagai pegawai pelancongan memerlukan personaliti menarik dan berketrampilan selain banyak berjalan ke serata dunia dan saya gembira dengan perubahan ini," katanya ketika dihubungi Harian Metro, baru-baru ini.

Dia yang menetap di Bandar Seri Permaisuri, Kuala Lumpur berkata, ramai rakan di pejabatnya di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) memuji badannya yang kembali langsing dan mereka juga bersemangat untuk menggunakan JM5 supaya turut kelihatan menarik.

Katanya, dia mensasarkan untuk menurunkan berat badan hingga 70kg dan masih mengamalkan produk JM5 hingga sekarang.

"Mereka yang berminat berkongsi rahsia dengan saya boleh menghubungi talian 019-2600699 atau menghantar e-mel, noor1889@gmail. com," katanya.

Sementara itu, Ketua Pegawai Eksekutif HPM, Datuk Dr Che Rozmey Che Din berkata, produk JM5 kini mempunyai pelekat amaran di luar setiap kotak untuk peringatan kepada pengguna supaya tidak membeli produk tiruan.

Beliau berkata, pelekat amaran bertujuan menyedarkan pengguna supaya tidak membelinya di toko jamu, kios, salun kecantikan, kedai ubat dan pasar raya yang semuanya tiruan.

Katanya, pihaknya akan meletakkan pelekat sama di semua produk keluaran HPM lain dalam tempoh terdekat.

"Walau apa cara sekalipun, lanun akan meniru apa yang kami lakukan untuk membuatkan pengguna keliru, tetapi kami menasihatkan pengguna membeli hanya menerusi pengedar sah secara dalam talian atau terus melalui ibu pejabat HPM di Bandar Darulaman, di sini.

"Apabila mereka melihat pelekat amaran itu di tempat yang saya nyatakan, mereka boleh menilainya kerana semua yang dijual di pasaran gelap adalah tiruan yang mengandungi bahan kimia berlebihan selain boleh merosakkan sistem dalaman badan," katanya ketika ditemui di pejabatnya, di sini, baru-baru ini.

Bagaimanapun, pihaknya tidak akan bertanggungjawab jika pengguna membeli produk tiruan yang seakan sama dengan produk asli kerana ia pilihan pengguna sendiri.

Beliau menasihatkan pengguna yang mengalami masalah atau sebarang komplikasi selepas mengambil produk tiruan JM5 membuat pemeriksaan rawatan di hospital dan apabila disahkan keadaan mereka normal, boleh mengambil produk tulen JM5 melalui ibu pejabat HPM di sini.

Menurutnya, segala pembelian menerusi dalam talian atau HPM akan dihantar terus kepada pengguna melalui perkhidmatan SkyNet secara percuma.

Sehubungan itu, pelanggan boleh menghubungi kakitangan HPM di laman web di www.herbaprima.com.my atau talian 04-9175845 atau 04-9174366 atau 012-5237051.

Oleh Zuliaty Zulkiffli