Jus minuman herba Ratu Anggun keluaran Lagenda Herbs

Mereka yang telah mencuba minuman herba Ratu Anggun keluaran Lagenda Herbs and Beauty sudah pasti akan kembali untuk membelinya lagi.

Ramai yang mendapat manfaat daripadanya terutama golongan wanita yang mempunyai pelbagai masalah kesihatan dari hujung rambut ke hujung kaki.

Segalanya bermula dengan ramuan tradisi yang digunakan oleh Pengarah Urusannya, Siti Noraida Yeop Omar semasa bersalin anak ke duanya.

Ketika itu beliau menyedari sukarnya mendapatkan rawatan selepas bersalin yang benar-benar mujarab dan sesuai dengannya.


"Masa itu saya bertemu dengan bidan kampung yang kami panggil Tok Wan di kampung suami di Kelantan yang mengurut serta menyediakan segala ubatan untuk penjagaan dalam pantang.

"Sememangnya ubat yang diberikan oleh Tok Wan amat menakjubkan, bukan saja saya bertambah sihat malah pelbagai penyakit berkaitan wanita terus hilang," katanya semasa ditemui di premisnya di Laman Rimbunan Kepong, Kuala Lumpur baru-baru ini.

Melihat kepada keajaiban ubatan herba Tok Wan, Siti Noraida tidak segan-segan memperkenalkannya kepada rakan dan ahli keluarga lain.

Sambutannya amat menggalakkan menyebabkan Siri Noraida tidak menang tangan melayan permintaan pelanggan.

Dengan kerjasama dan kebenaran Tok Wan, Siti Noraida membangunkan Lagenda Herbs and Beauty khusus untuk mengeluarkan produk Ratu Anggun bagi memenuhi permintaan yang amat menggalakkan.

Siti Noraidah berkata, minuman jus Ratu Anggun dihasilkan daripada adunan dan campuran herba serta rempah ratus dengan rahsia tradisional Melayu lama.

"Ini menjadikannya rumusan terbaik bagi kaum wanita yang mementingkan penjagaan kecantikan dalaman dari hujung kaki ke hujung rambut bagi mengekalkan awet muda.

"Kami membangunkan Ratu Anggun setelah mendapati ia mendapat permintaan menggalakkan di pasaran serta membantu dalam pelbagai masalah wanita," katanya.

Antaranya keputihan, membuang toksin berlebihan, menurunkan berat badan, memperbetulkan kitaran haid dan menghangatkan keintiman suami isteri.

Ramuan Ratu Anggun, kata Siti Noraidah bermula sejak 1948 yang diperkenalkan oleh bidan kampung sejak turun temurun.

Ia bermula dengan menyediakan air rebusan herba dan rempah ratus (berbentuk jus) secara kecil-kecilan dan diberikan kepada kaum wanita yang menghadapi masalah kesihatan dalaman dan luaran.

"Sejak minuman jus Ratu Anggun dikeluarkan pada Februari tahun lalu, syarikat mampu menjana pendapatan yang tinggi hasil sambutan menggalakkan," kata Siti Noraida.

Kini minuman jus herba Ratu Anggun mendapat sambutan daripada toko-toko jamu, salun dan peniaga kecil yang kebanyakannya membeli produk ini secara borong.

Siti Noraida yakin produk Ratu Anggun boleh menembusi pasaran kerana sudah mempunyai pelanggan tetap dan permintaan dari negara lain membuktikan produk minuman jus herba semakin menjadi pilihan orang ramai.

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi Siti Noraidah di talian 03-62599369 atau 019-6683369 atau layari http://lagendabeauty.blogspot.com