Kebaikan Lglutathione anti penuaan

Rahsia Lglutathione anti penuaan masa kini
Lglutathione adalah asid amino yang ditemui dalam setiap sel daripada organik algae hidup. Ini dianggap sebagai antioksidan utama dan yang diketahui manusia kerana melindungi tubuh daripada penuaan dan keadaan lain.

Tapi seperti yang kita ketahui tahap glutathione kita habis kerana paparan pencemaran udara, stres, ubat, merokok, atau bahan kimia makanan yang merosakkan sistem khidmat kita.

Seperti disebutkan di atas, LGlutathione boleh bertindak sebagai anti penuaan masa kini.

LGlutathione bekerja dari dalam untuk memperbaiki dan memelihara sel kulit dan membangkitkan seri kulit di samping membuat pori-pori lebih halus.

Bahan ini juga meningkatkan kulit hiper pigmentasi, menjadikan kulit halus, putih dan gebu, mengawal jerawat, mencegah jeragat serta menentang proses penuaan.

LGlutathione bertindak jauh ke dalam tahap sel pembuluh darah kita, otak, jantung, sel-sel kekebalan tubuh, ginjal, kanta mata, hati, paru-paru, dan kulit terhadap kerosakan oksida.

Manfaat suplemen LGlutathione sangat besar.

LGlutathione menjaga tahap penuaan yang baik, mempromosikan hidup lebih lama dan jawapan kepada anti-penuaan untuk kedutan awal. Ini meningkatkan sistem kekebalan tubuh dan yang terbabit dalam sintesis dan pembaikan DNA.

Oleh itu, L-Glutathione mengandungi kajian untuk membuktikan pengurangan pigmentasi kulit gelap (bekas jerawat gelap, bintik-bintik, ketiak gelap serta bintik penuaan) kerana

LGlutathione terbukti untuk membalikkan metabolisme melanin kembali yang pigmentasi gelap (eumelanin) ke pigmentasi cahaya (phaeomelanin).

Kesimpulan: Adakah LGlutathione hanya untuk orang yang ingin mencerahkan kulit mereka?

Jawapan: Tidak! Jika anda ingin mempromosikan kecantikan kulit dan kesihatan yang lebih baik dan kesejahteraan, membantu memerangi penyakit utama khususnya kanser, menjaga kulit jerawat mengembalikan kulit lebih muda, putih berseri dan gebu lagi LGlutathione adalah jawapannya.

Fakta: LGlutathione adalah suplemen makanan dan bukan ubat dan telah didaftarkan dengan kementerian kesihatan Malaysia (KKM) sebagai makanan tambahan.

Kolagen sebenarnya adalah molekul penting untuk membantu kulit agar kelihatan muda dan sihat. Tambahan lagi, ia juga penting bagi menghubungkan tisu-tisu yang menyokong struktur muka dan seluruh tubuh kita.

Kolagen menjadikan kulit bertambah halus, anjal, gebu, licin dan cantik berseri. Kolagen Renew 20 plus mempunyai kandungan kolagen yang tinggi diperbuat daripada bahan terpilih dan halal yang juga kaya dengan sifat kolagennya seperti sirip ikan, LGlutathione dan juga ekstrak soya adalah antara bahan terpenting dalam membantu mengekalkan kolagen dalam badan kita.

Ia dapat membantu menjadikan kulit kita lebih muda, halus, lembap, gebu, dan cerah serta mengurangkan jeragat dari dalam. secara amnya, kolagen Renew 20 plus ini mampu melambatkan proses penuaan dan melambatkan proses yang paling ditakuti wanita iaitu monopouse. Dengan ini, anda akan kelihatan awet muda.

Kini anda boleh mencubanya dengan mengambil Collagen 5000MG Renew 20 Plus sebagai kolagen tambahan sekali gus membantu meningkatkan kandungan kolagen dalam badan anda.

Pada kebiasaannya, pelanggan yang telah mengambil tiga kotak Collagen Renew 20 Plus menunjukkan perubahan pada kulit mereka. Kulit akan lembap, halus, dan anjal jika produk ini diambil secara berterusan.

Selain itu, ia dapat membantu menghilangkan kedutan, mencerahkan kulit, membantu mengurangkan jeragat dan seterusnya menghilangkan jerawat. Pendek kata, setelah anda mengambil Collagen Renew 20 Plus ini anda akan kelihatan muda serta cantik berseri dan sudah pastinya anda akan gembira dan bangga terhadap penampilan diri anda.

Jadi, kepada pelanggan khususnya kaum hawa rebutlah peluang ini untuk mencuba produk terbaru keluaran Total Impression iaitu Collagen 5000MG Renenw 20 Plus yang mengagumkan ini tanpa perlu membuat pembedahan atau suntikan, anda boleh kelihatan muda jelita.

Sebarang pertanyaan, sila hubungi Sulaiman di talian 016-7228434, Rafeah 019-7309141 atau Total Impression 07-8839141 dan atau layari laman web kami di www.totalimpression.com.

Pengedar Total impression (JM0458506-V)

1. Johor Bahru, Johor.

2. Lot G 17, Carrefour Seksyen 23, 40300, Shah Alam, Selangor

APA KATA PELANGGAN

"Ramai tidak percaya umur saya sudah menjangkau 57 tahun. Suami juga perasan dengan perubahan kulit muka saya. Saya telah mengamalkan Renew selama 4 tahun, inilah hasil yang saya dapat sekarang. Dulu terdapat tompok hitam di kulit muka saya dan tumit kaki saya merekah.

Kini kulit saya nampak tegang dan kedutan hilang, payudara terasa tegang dan rekahan kulit kaki pun berkurangan. Saya amat berterima kasih dengan Renew 20 Plus 5000mg," kata Zainab Mohamad.

"Dulu saya mengalami masalah kulit muka berkedut dan sedikit kusam. Saya mencuba banyak produk tetapi tidak berkesan. Saya menggunakan produk Collagen Renew 20 Plus 5000mg selama 5 bulan. Alhamdulillah kulit saya menjadi lebih cerah, halus, tegang dan menawan. Ramai rakan menegur perubahan kulit muka saya sekarang," kata Junaidah Abd Aziz.