Perniagaan Kecantikan Dari Rumah JomCantik

JOMCANTIK serlahkan kecantikan dan potensi diri anda dalam bidang kecantikan. Mereka melatih golongan wanita menceburi bidang kecantikan dengan latihan asas kecantikan untuk diri dan seterusnya memulakan perniagaan kecantikan dari rumah yang menguntungkan bagi menambah pendapatan keluarga dengan modal yang paling minima.

Pengasas JomCantik, Huzalfah Shamsudin berkata, lebih 500 peserta dari Malaysia telah mengikuti program latihan kecantikan JomCantik sejak Oct 2009. Baru-baru ini JomCantik berada di Brunei mengendalikan program kecantikan di sana dan lebih 50 peserta terdiri daripada surirumah, wanita bekerjaya dan graduan telah menyertai latihan kecantikan asas ini. Ini merupakan kali kedua JomCantik ke Brunei sejak September 2010. Malah, turut membanggakan JomCantik juga di jemput menyertai rancangan Rampai Pagi di TV Brunei untuk segmen tatarias diri berkongsi tip kecantikan bersama penonton di negara itu.

Di Malaysia, Program kecantikan JomCantik sentiasa mendapat sambutan di mana latihan pratikal secara asas disediakan kepada mereka yang masih baru dan ingin berjinak-jinak dalam bidang kecantikan dan seterusnya mereka ini diserapkan ke program lanjutan dengan pantauan berterusan selama enam bulan daripada pihak JomCantik untuk peserta yang ingin memula dan menguruskan perniagaan kecantikan dari rumah mereka sendiri.

JomCantik juga menawarkan peluang kerjaya sambilan kepada mereka yang berminat menjadi Pengurus Kecantikan JomCantik dari seluruh Malaysia/Brunei/Singapura. Peluang ini dibuka kepada mereka yang berminat dalam bidang kecantikan walaupun tanpa pengalaman. Latihan secara teori dan praktikal disediakan. Kepada yang berminat, sila hantarkan maklumat peribadi anda ke zalfah@yahoo.com

Memasuki tahun 2011 JomCantik memperkenalkan Kursus Rawatan Rambut (Hair-Spa) secara Homebase. Kursus ini mula mendapat sambutan sejak mula di perkenalkan awal December 2010. Beberapa Kursus baru berasaskan Homebase juga akan di perkenalkan sepanjang 2011 bagi memenuhi permintaan pasaran.

JomCantik juga amat berminat untuk berkerjasama dengan pelbagai pihak termasuk persatuan, oraganisasi, pusat pengajian tinggi, badan kerajaan, Sekolah dan sebagainya dalam mengendalikan program-program kecantikan di seluruh Malaysia/Brunei juga Singapura.

Bagi mereka yang berminat menyertai kursus kecantikan asas, kursus lanjutan jangka pendek , ingin memulakan perniagaan kecantikan sendiri yang menguntungkan dari rumah atau ingin menjemput JomCantik mengendalikan program kecantikan di tempat anda , boleh layari www.jomcantik.com atau hubungi JomCantik di talian 012-3155020 untuk maklumat lanjut.