Slim Diet 2 bantu golongan obesiti

Bercerita mengenai Slim Diet 2, Jee mengatakan produk ini mendapat sambutan hangat kerana ia dikatakan mampu menyelesaikan masalah obesiti yang dialami hampir 60 peratus rakyat Malaysia.



"Seiring dengan tagline produk terbaru ini iaitu diet tanpa perlu berlapar, kami mensasarkan peningkatan jualan yang tinggi kerana kebanyakan pengguna dapat melihat perubahan hanya dalam tempoh seminggu pengambilan. Konsep diet tanpa berlapar sebenarnya sudah banyak diamalkan di luar negara, tetapi masyarakat kita masih mengamalkan diet yang berlapar dimana konsepnya adalah salah.

"Slim Diet 2 diformulasikan oleh dua doktor pakar diet dari Harvard Medical School. Produk ini telah bertahun-tahun dikaji dan selamat digunakan. Ada juga pengguna yang mengalami masalah darah tinggi dan kencing manis dapat mengawal penyakit mereka apabila menggunakan Slim Diet 2.

"Selain itu, produk yang berasaskan protein soya bergred tinggi? ini juga diperkayakan dengan vitamin, mineral, asid amino dan asid lemak yang terpilih. Jadi tidak hairanlah kebanyakan pengguna kami bertenaga dan berasa kenyang. Ramai pengguna bimbang apabila memikirkan kesan setelah berhenti menggunakan produk ini.

"Alhamdullillallah, ada pengguna menguji? menggunakan produk ini selama seminggu dan berjaya turunkan 3kg. Dia kemudiannya berhenti selama dua minggu, beratnya tidak bertambah. Sejak itulah, dia percaya keberkesanan produk ini,"cerita Jee.

Tambah Jee, Slim Diet 2 menjadi pilihan orang ramai kerana harganya berpatutan dan dikatakan mampu menurunkan berat badan dengan cepat.

"Produk diiktiraf Guiness Record kerana pengguna berjaya menurunkan 64 kg dalam masa sebulan di New Zealand. Kesimpulannya, Slim Diet 2 adalah produk diet yang mudah, murah, selamat, dan tidak perlu berlapar

Selain dari diet yang selamat dan semulajadi, ia sebenarnya secara tdk langsung membantu kita menghindarkan segala penyakit yang berpunca dari obesiti. Ada juga yang bertanya, sampai bila harus mereka melalui diet begini? Jawapannya adalah tidak! Kerana setelah anda mendapat berat yg ideal, anda haruslah mengambil diet yg seimbang, dan melakukan senaman bagi mengekalkan berat bdn anda. Yang penting sekali, kemungkinan penambahan berat badan selepas program diet adalah sangat rendah.

Bersempena dgn bulan Ramadhan yg bakal tiba ini juga, syarikat kami juga memperkenalkan produk yang di kenali sebagai K29, produk ini dipanggil K29 kerana ia membekalkan 28 vitamin,mineral,asid amino utk proses penghasilan tenaga secara optimum di dalam badan atau dari segi istilah sains dipanggil melengkapkan proses 'Kreb Cycle'. K29 juga di tambah dengan serat (fibre) untuk memberi kesan kekenyangan dan membantu proses perkumuhan yang lebih baik. Jadi, pada bulan Ramdhan nanti, produk ini boleh digunakan utk membantu kita sentiasa bertenaga dan mengurangkan rasa lapar semasa berpuasa. Jadi pada mereka yang menghadapi masalah gastric boleh mengamalkan K29 ini semasa bersahur. Produk ini juga di sarankan pada mereka yang aktif bersukan, wanita hamil, atau mereka yang aktif bergerak.

Kita juga menyedari, pada masa sekarang, ramai diantara kita juga mengalami masalah sukar tidur / tidak mendpt kualiti tidur (REM), oleh itu, syarikat kami telah memperkenalkan SLEEP TIME satu produk terbaru utk mengatasi masalah ini secara semula jadi. Produk ini dihasilkan dari unik protein profile (special peptide) dari susu lembu, dimana untuk mendapatkan special peptide ini, pakar di syarikat ini telah membuat ujian DNA pd lembu2 di New Zealand dan hanya 13 peratus populasi lembu di new Zealand yang mengandungi DNA ini, jadi, produk ini terlalu istimewa dan unik. Malah ia dapat membantu mereka yang mengalami insomnia atau kesukaran utk mendapatkan tidur yang berkualiti. produk ini tersedia dlm satu perasa iaitu vanilla honey dan diminum satu jam sebelum tidur. Produk ini juga dijangkakan akan mendapat sambutan meluas kerana mampu menggantikan ubat tidur dimana, spt yang kita ketahui pergantungan kepada ubat tidur akan membawa kesan jangka masa panjang yang buruk dari segi kesihatan.

Kepada sesiapa yang berminat mengetahui lebih lanjut tentang syarikat, produk dan bisnes boleh menghubungi:

Semenanjung Malaysia 010-2001751 Sabah 010-7971976 Sarawak 012-2803069, 013-8014040 atau melayari laman web di www.sd2plus.com,"kata Jee