Tampil menawan di Aidilfitri dengan produk paling berkesan

Memiliki kulit yang gebu, tubuh langsing serta bentuk badan persis anak dara adalah impian setiap gadis dan wanita. Sebagai keprihatinan V'Asia, pihak syarikat telah mengeluarkan rangkaian produk yang pastinya dapat memenuhi impian anda dan dijadikan sebagai amalan pemakanan seimbang di bulan Ramadhan ini.

SOY COLLAGEN PREMIX (RM30) adalah satu-satunya supplemen pracampuran berkhasiat yang diperkaya dengan 20 mineral dan vitamin sesuai diamalkan sepanjang bulan Ramadhan untuk wanita mahupun lelaki bagi membekal tenaga dan nutrisi kepada tubuh selain kecantikan. Menariknya, pelbagai khasiat yang akan diperoleh melalui pengambilan satu sachet produk ini iaitu ekstrak Soy Protein, Kolagen, Manggis, Kolostrum, Kalsium dan Vitamin C. Kesemua ramuan tersebut adalah makanan terbaik yang tinggi antioksidan, membantu meningkatkan imunisasi dan daya tahan badan, menguatkan tulang, seterusnya membantu melembap dan menganjalkan kulit, mengurangkan garis halus, kedutan, jeragat dan tanda penuaan, menghaluskan kulit, meningkatkan kegebuan kulit, mencerah, dan menyerikan kulit yang kusam, mengurangkan parut dan pigmentasi, meningkatkan kesihatan mata, menguatkan gigi, kuku dan rambut yang mudah gugur, membantu melegakan sakit sendi, lutut, kebas kaki, tangan dan meningkatkan imunisasi badan.

Selain untuk kecantikan dan kesihatan, pengambilan minuman ini sesuai diamalkan semasa sahur sebagai alternatif kepada sarapan yang mengenyangkan dan diet yang seimbang.

Paling membanggakan, ada diantara testimoni produk ini yang mengakui kadar darah tinggi dan rendah kembali kepada paras normal, sakit pinggang, dada, asma, gastrik serta migrain berkurangan.

FAIR N WHITE (RM35) adalah satu-satunya supplemen khususnya untuk mereka yang prihatin mengenai kecantikan dan pencerahan kulit. Ia adalah gabungan ekstrak kolagen, sarang burung, tomato, mutiara, psyllium husk, glutathione, biji anggur, aloevera, acerola dan roselle. Ramuan-ramuan tersebut membantu mencerah, melembapkan kulit dan mencantikkan kulit, melindungi kulit dari sinar ultra ungu dan pencemaran, mengatasi masalah kulit kering, kusam, bintik hitam, jerawat dan jeragat, memulihkan wajah yang bermasalah, kulit yang rosak dan parut, mengekalkan bentuk dan berat badan menawan serta meningkatkan stamina dan system dalaman. Cara pengambilan yang mudah tidak perlu dibancuh, hanya dengan menuang serbuk dari sachet ke atas lidah dan kemam menyebabkan ia menjadi pilihan utama pengguna.

Bagi anak dara dan kaum wanita yang sudah berumah tangga pula, LADIES COLLAGEN (RM35) adalah supplemen terbaik untuk dalaman dan luaran selain untuk kebahagiaan rumah tangga. Keistimewaannya produk ini, ia dihasilkan daripada 5 herba terbaik untuk wanita Mirifica, Lobata, Kacip Fatimah, Manjakani dan Akar Serapat serta diperkaya dengan 7 makanan sunnah yang membantu memujarabkan kesan pengambilannya seperti madu, habbatus sauda, delima, zafran, goji, kismis dan kunyit yang mampu memberi kesan sehingga 3 kali ganda lebih baik berbanding produk lain dipasaran. Herba-herba ini mempunyai 1001 khasiat yang membantu dalam mendapatkan bentuk badan yang lebih menarik, saiz payudara yang lebih menawan serta menganjalkannya, merapatkan vagina, mengecutkan rahim, menegangkan otot-otot punggung, memulih tenaga batin wanita, melambatkan proses menopaus, mengatasi masalah kewanitaan seperti keputihan, gangguan dan kitaran haid yang tidak teratur. Paling membanggakan apabila ada diantara testimoni kami yang telah lama menanti untuk mendapat cahaya mata disahkan hamil setelah mengamalkan Ladies Collagen.

Ketiga-tiga produk tersebut sesuai diamalkan sebelum bersahur. Bagi mereka yang ingin tampil langsing dan menawan di Aidilfitri, APPLESLYM DIETARY (RM30) adalah supplemen yang terbaik untuk diamalkan setelah berbuka puasa. AppleSlym membantu dalam mempercepatkan proses penghadaman dan pencernaan makanan yang diambil ketika berbuka. Selain membantu mendapatkan berat badan yang ideal, AppleSlym membantu mengatasi masalah sembelit, membakar lemak dan kandungan Vitamin C serta Kolagen bertindak mengekalkan kecantikan, kelembapan dan keanjalan kulit dan tubuh badan.

Setiap produk V'Asia mengandungi 10 sachet untuk pengambilan 10 hari. Pengguna juga tidak perlu risau akan kesan sampingan kerana V'Asia telah mendapat pengekelasan makanan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia dan dihasilkan mengikut piawaian amalan pengilangan baik (GMP) dan kaedah Halalan Toyyiban yang diproses mengikut syariat Islam serta amalan sunnah.

V'Asia mengalu-alukan agen, ahli, wakil jualan atau pengedar dari setiap kawasan dengan modal serendah RM410-RM470 pada pulangan istimewa atau menghubungi hotline 019-2993990 dan 019-2444492 bagi pertanyaan lanjut.

Bagi mendapatkan produk, sila dapatkan dari kedai-kedai jamu atau menghubungi stokis dan pengedar berhampiran seperti tertera pada iklan di bawah. Untuk belian secara online atau untuk menjadi pengedar, urusan dilakukan menerusi akaun Maybank Aura One Resources (M) Sdn Bhd 562106722195 dan email vasia_aura1@yahoo.com