Biskut Raya Nora J

Penyanyi Nora yang kini dikenali dengan nama Nora J sedang sibuk dengan perniagaan biskut rayanya. Menggunakan nama ‘Secukup Rasa’, Nora menyediakan pelbagai jenis biskut raya kegemaran ramai pada harga berpatutan.

Menurut Nora yang ditemui baru-baru ini, tahun ini dia mengambil tempahan sehingga minggu kedua Ramadhan. Selain itu, dia juga bercadang untuk menambah beberapa resipi baru untuk koleksi biskut rayanya.

“Buat masa ini saya sedang memikirkan beberapa resipi biskut istimewa. Jika ada nanti saya akan promosikan di blog ‘Secukup Rasa’, http://norasecukuprasa.blogspot.com. Sekarang kita ada Biskut Arab, Cornflakes, Tat Nenas, Biskut Cip Coklat, Almond London, Biskut Mentega Kacang, Biskut Kurma, Semperit dan biskut paling popular Chocolate Almond Shortbread.


Selain itu, saya juga menyediakan hamper raya untuk dijadikan buah tangan. Hamper-hamper ini berharga RM40 hingga RM500. Bergantung kepada jenis biskut, saiz dan bekas yang digunakan. Kalau ada yang berminat, bolehlah menghubungi talian 03 - 7875 5449 (Isnin hingga Jumaat 9.30 pagi - 5.00pm, atau emailkan kepada secukuprasanora@gmail.com.” ujar Nora.