Nivea For Men Silver Protect Deodorant

Nivea For MenMasalah peluh dan bau badan bagaikan lumrah dalam dunia lelaki. Apatah lagi, gaya hidup lelaki yang aktif sama ada di tempat kerja atau ketika bersukan. Sukar dielak, lelaki sering berada dalam persekitaran yang memudahkan peluh mengalir.

Tanpa penjagaan sempurna, keterampilan lelaki mudah terjejas hanya kerana tidak peka dalam soal penjagaan diri dan kebersihan.

Dengan matlamat memastikan penampilan dan personaliti hebat, Nivea melancarkan Nivea For Men Silver Protect Deodorant. Deodoran anti-bakteria pertama seumpamanya itu mengandungi molekul perak bagi menghalang masalah bau badan.

Bahan ini turut menghalang hingga 99 peratus bakteria yang tersembunyi di bawah lengan, sekali gus memastikan lelaki terhindar daripada masalah bau badan. Produk deodoran ini juga mesra kulit dan boleh disesuaikan dengan pergerakan aktif lelaki.

Nivea For Men Silver Protect Deodorant sesuai digunakan setiap kali selepas mandi. Ia mudah digunakan dan mampu bertahan sehingga 24 jam. Ditambah lagi dengan rekaan berciri futuristik dengan warna perak, ia sesuai digunakan lelaki moden.

Mampu disesuaikan dalam apa sebarang keadaan, deodoran ini didatangkan dengan tiga format berbeza iaitu jenis bebola, stik dan semburan mengikut keselesaan dan cita rasa jejaka.

* Bebola deodoran 25 milimeter (RM5.20)
* Bebola deodoran 50 milimeter (RM9.60)
* Stik deodoran 40 milimeter (RM12.90)
* Semburan deodoran 150 milimeter (RM12.90)