Forum Youthsays Untuk Remaja dan Belia

Forum Youthsays merupakan forum remaja/belia dwibahasa (Melayu - Inggeris ) yang best untuk disertai!

Daftar percuma, jumpa ramai kawan dan boleh sertai survey lagi! Setiap survey yang dijawab, boleh buat duit lagi! Huhuhu!! Tak percaya?

Sila join Forum Youthsays. Klik sini!



----------------------

Info lanjut:

Youthsays.com adalah merupakan laman web komuniti Malaysia khusus untuk golongan remaja dan belia bagi melahirkan pandangan serta pendapatan secara terbuka dan terkawal. Ianya juga boleh di jadikan sebagai tempat untuk saling berhubung sepertimana Myspace, Friendster dan seumpamanya.

Di samping itu Youthsays.com juga menjadi media kajiselidik tentang beberapa isu serta gelagat pengguna khususnya di kalangan remaja dan belia. Penyertaan ahli terhadap kajiselidik tersebut akan di bayar.

Borang di sediakan dalam dwi bahasa - bahasa Inggeris dalam pelbagai kategori. Anda hanya memerlukan kurang 10 minit untuk menjawap setiap borang yang diberikan.

Berapa Anda Di Bayar ?

• RM0.10 - RM1.00 untuk setiap borang survey yang anda isi
• RM0.20 untuk setiap penajaan yang anda buat melalui referral link anda

Akaun pendapatan anda adalah secara realtime apabila setiap kali anda selesai mengisi borang survey atau membuat penajaan (pendaftar baru di bawah anda). Anda akan menerima email yang akan update pendapatan harian anda.

Pembayaran akan di buat melalui cek setelah mencapai RM50. Cek hanya di keluarkan mengikut gandaan 50, iaitu RM50, RM100, RM150 dan seterusnya. Anda sendiri yang perlu memberi arahan untuk mengeluarkan cek (cash out)

Jadi apa tunggu lagi? Daftar percuma di sini!