Perabot Jati Jatimas

Kehalusan pembuatan dan kesenian ukiran pada setiap perabot serta aksesori hiasan jati meletakkannya sebagai khazanah paling bernilai.

Keunikan itulah yang menarik perhatian semua lapisan masyarakat dalam mengilhamkan gaya penataan terbaik kediaman.

Bagi yang menggemari konsep warisan Melayu, tradisional dan Nusantara, penampilan perabot serta aksesori hiasan jati tentunya menjadi pelengkap utama penataan.

Aspek ketahanan dan praktikal sering diberi tumpuan utama pada setiap penghasilan produk jati.

Lebih menarik perhatian kerana setiap perabot dan aksesori hiasan jati berlatarkan motif bunga-bungaan tempatan yang diukir teliti dengan nilai seni tersendiri.

Penggayaan produk jati sekali gus mencetuskan inspirasi terbaik tata hias selari cita rasa pemiliknya dan menyerlahkan gaya mewah atau eksklusif.

Jatimas Asia (M) Sdn Bhd (Jatimas) antara syarikat tempatan yang cukup sinonim dengan perabot dan aksesori hiasan jati berkualiti. Ia bukan sekadar melengkapi pelbagai konsep dekorasi malah kehadiran produk jati secara tidak langsung menyerlahkan suasana berbeza.

Saban waktu, syarikat berkenaan sentiasa menampilkan kelainan untuk memenuhi pelbagai permintaan pelanggannya.

Langkah itu antara persediaan awal untuk menampung permintaan di luar jangkaan khususnya Aidilfitri yang bakal menjelang tidak lama lagi.

Kini Jatimas membuka cawangan barunya di Jalan Seri Utara 1, Kuala Lumpur dengan memperkenalkan beberapa produk menarik hasil rekaan pelajar universiti tempatan.

Rekaan berkenaan terpilih daripada pertandingan yang diadakan beberapa bulan lalu.

Antara produk baru ialah DB Santiago, DB Pangkor, DB Kinabatangan, DN Lestari dan DN Iris yang pasti memenuhi keperluan konsep dekorasi pilihan.

Semua produk baru itu sesuai untuk semua konsep dekorasi atau suai padan bagi yang gemar mengilhamkan sesuatu berbeza di ruang kediaman.

Sempena perasmian cawangan baru itu, Jatimas turut menawarkan harga istimewa kepada pelanggannya.

Untuk Jatimas Collector Club (JCC) pula, disediakan peluang mendapat 'mata berganda' dengan setiap pembelian.

Malah, orang ramai dijemput memeriahkan majlis perasmian cawangan baru itu yang terletak di No. 70, Jalan Sri Utara 1, Seri Utara off Jalan Ipoh, Kuala Lumpur hari ini.

Layari www.jatimas.com.my untuk sebarang keterangan lanjut.