Krim BB Silkygirl


Silkygirl memperkenalkan produk terbaru, krim BB yang mempunyai semua bahan solekan diperlukan setiap wanita dalam satu bekas.

Krim BB yang juga dikenali sebagai salap penutup cela, turut disarankan penggunaannya oleh ahli dermatologi dan pakar bedah sebagai rawatan untuk pesakit yang baru menjalani rawatan laser kulit.

Ini disebabkan kandungan istimewa yang dimiliki salap berkenaan membantu untuk melindungi kulit dan pada masa sama, memastikan sel baru akan dikeluarkan.

Krim berkenaan memainkan peranan sebagai pelembap, asas solekan, penyamar noda serta bedak asas yang hadir bersama ramuan perlindungan sinar matahari dan agen pencerah.

Pemakaian krim itu pada wajah mampu menutupi kawasan hitam di sekitar mata, parut jerawat serta tona kulit yang tidak sekata.

Formulasi unik yang dimiliki membuatkan krim berkenaan mempunyai tekstur yang ringan untuk memastikan ia senang dipakai ke seluruh wajah dan tahan lebih lama.

Selain itu, ia mengandungi asid hyaluronik untuk membantu mengatasi masalah garis halus dan vitamin E bagi melawan radikal bebas.

Lebih istimewa, ia juga mengandungi bedak pemutih untuk membantu menyerlahkan lagi kecerahan wajah dengan penggunaan berterusan.

Bagi memastikan kulit dilindungi sepenuhnya, krim berkenaan turut mengandungi SPF 25 dan PA++ yang berfungsi sebagai pelindung efektif kepada sinar ultraungu A dan B yang merbahaya.

Ia juga membantu mengawal pengeluaran minyak pada kulit tanpa mengetepikan tahap kelembapan kerana turut mengandungi agen pelembap istimewa.

Krim BB terbabit boleh disesuaikan untuk warna kulit semula jadi, biasa, sederhana mahupun gelap.

Jika mahu kulit wajah tampak cerah semula jadi, cubalah krim BB 01 Natural atau 02 Radiant untuk menyerlahkan lagi seri wajah.

Produk terbaru Silkygirl itu sudah pun berada di pasaran dan ia boleh didapati di seluruh negara pada harga RM29.90. Untuk maklumat lanjut, layari laman web www.silkycosmetics.com.