Rangkaian produk Kiehl's Baby

Menyedari hakikat kulit bayi yang sensitif, sesetengah ibu bapa begitu cerewet dalam pemilihan produk penjagaan kulit untuk bayi mereka.

Ini bagi mengelak kesan sampingan yang tidak diingini seperti alahan terhadap kandungan bahan-bahan kimia yang mungkin tidak sesuai dengan kulit bayi.

Memahami kebimbangan itu, Kiehl's Baby menampilkan rangkaian produk penjagaan untuk si comel yang dirumus daripada bahan-bahan semula jadi terpilih.

Ia juga melalui ujian pediatrik bagi memastikan selamat untuk kulit bayi yang sememangnya begitu halus dan sensitif.

Sempena kehadiran sambutan Hari Ibu pada bulan depan, Kiehl' Baby tampil dengan lima produk terbaru meliputi Gentle Foaming Hair and Body Wash.

Ia merupakan mandian buih untuk rambut dan badan dengan paras PH yang seimbang agar kulit bayi tidak terlalu kering.

Mandian yang tidak pedihkan mata ini adalah hasil gabungan buah-buahan dan herba semula jadi seperti vanila, epal, pear dan beri yang membuatkan kulit bayi lebih segar.

Bagi menjadikan kulit bayi lebih mulus dan lembut ditampilkan pula Nurturing Baby Cream for Face and Body dengan kandungan minyak isirong aprikot, mentega shea dan madu asli.

Baby Lip Balm diperkenalkan bagi mengelakkan kekeringan bibir dengan campuran minyak avokado dan minyak beras. Diformula sebegitu lembut sehingga ia boleh digunakan untuk kegunaan harian pada hidung dan pipi.

Melengkapkan rangkaian untuk Hari Ibu ini ialah Diaper Rash Ointmen dan Gentle Ceansing Milk.