Peraduan Muslimah Bergaya Bersama Ibu Tersayang

Bergaya sambil menang hadiah lumayan bukan saja untuk diri sendiri bahkan untuk ibu tercinta sekali.

Tuah tersebut mampu direbut oleh semua dengan menyertai Peraduan Muslimah Bergaya Bersama Ibu Tersayang anjuran bersama MEGA-Utusan Malaysia dan Butik MaMa.


Pemenang pertama bukan saja berpeluang menghadiahkan ibu dengan wang tunai RM3,000 dan produk Butik MaMa bernilai RM500, tetapi lebih menarik menjadi model tudung dan pakaian untuk butik tersebut bersama duta produk iaitu Penyampai Berita Nasional TV1, Siti Murni Abdul Aziz.

Tidak ketinggalan hadiah tempat kedua yang juga berupa wang tunai RM2,000 dan produk Butik MaMa bernilai RM300, manakala hadiah tempat ketiga berupa wang tunai bernilai RM1,000 dan produk Butik MaMa bernilai RM200 serta 20 hadiah saguhati berupa produk Butik MaMa.

Peraduan yang terbuka kepada wanita muslim berumur dari 18 hingga 40 tahun telah bermula awal Mei lalu dan akan berakhir pada 30 Jun ini.

Apa yang perlu dilakukan hanyalah dengan menghantar dua keping gambar berukuran 3R yang mengandungi sekeping gambar sendiri dengan pose menarik dan sekeping lagi gambar bersama ibu tersayang.

Anda boleh menghantar seberapa banyak penyertaan. Setiap penyertaan hendaklah menggunakan borang asal (tertera di bawah yang lengkap diisi dengan jelas dan kemas serta resit pembelian dari Butik MaMa, pengedar atau stokis.

Butik MaMa merupakan pengeluar jenama tudung Ainna's Scarves dan juga himpunan koleksi Muslimah seperti jubah, maxi labuh dan blaus di bawah jenama Bussaina Apparels.

Diasaskan oleh Nor Ainna Ibrahim, 29, bersama suami Azman Mohd. Salleh sejak 2007 di mana ia bermula secara online.

Kini, Butik MaMa bukan sahaja mempunyai stokis dan pengedar di seluruh negara malah di Brunei, Singapura, Australia, Dubai dan United Kingdom.

Tudung Ainna's Scarves menggunakan nama istimewa seperti Maisarah, Farihah dan terbaru Murni (sempena nama Duta Butik MaMa iaitu Siti Murni Abdul Aziz).

Harga tudung Ainna's Scarves bermula daripada RM59 sehingga RM99 sahaja.

Selain itu, Butik MaMa juga membuka peluang perniagaan kepada yang berminat untuk menjadi stokis dan pengedar tudung Ainna's Scarves di mana setiap pembelian minimum 20 helai turut diberikan laman web dan sub-domain secara percuma untuk membolehkan mereka terus memulakan perniagaan secara online.

Bagi mereka yang berminat, anda bolehlah mengunjungi Butik MaMa di Seksyen 7, Bandar Baru Bangi atau untuk keterangan lanjut boleh hubungi 012-305 6727, email mama@butikmama2u.com atau layari www.butikmama2u.com.