Dr Jism bersih saluran darah

"Selepas lima hari menggunakan mesin terapi Dr Jism, saya rasa ada perubahan kerana boleh berjalan sedikit tanpa bantuan orang lain.

"Selepas 20 hari, saya sudah mampu makan dan memakai pakaian sendiri, lenguh-lenguh di badan hilang, malah saya boleh bersolat seperti biasa," kata Hajah Mufiah Salleh, 65, yang sakit belakang serius.

"Dr Jism banyak membantu kesihatan saya. Selepas melakukan terapi selama empat bulan, bengkak pada kaki hilang. Alhamdulillah saya tambah bertenaga," kata Zulkafli, 44, yang menghadapi masalah kaki.

Mereka antara pengguna Dr Jism yang kini dapat hidup dengan selesa selepas menggunakan terapi medan elektrostatik itu.

Sebagai manusia, kita dikurniakan Allah akal untuk berfikir, mencari pelbagai kaedah perubatan moden atau Islam atau tradisional untuk menyembuhkan penyakit.

Hakikatnya, semua kaedah perubatan adalah baik, cuma sebagai pengguna kita perlu berwaspada kerana penggunaan ubat yang mengandungi bahan kimia atau dadah berlebihan kerana ia boleh memberi kesan sampingan dalam tempoh jangka panjang.

Di Jepun, pakar perubatannya mencari kaedah moden dan terkini bagi merawat penyakit yang berhubung kait dengan darah.

Melalui kaedah pembersihan saluran darah, ia akan mengeluarkan benda asing dalam badan.

Ketua Pegawai Eksekutif, Al-Jabbar Group, Kamaruzaman Che Hussein berkata, terapi, Dr Jism yang diimport dari Jepun itu adalah rawatan moden bagi membersihkan saluran darah yang tersumbat.

Al-Jabbar adalah satu-satunya syarikat Bumiputera yang memasarkan terapi medan elektrik di negara ini.

Teknologi ini mampu mengurangkan pergantungan terhadap ubat yang memberi kesan sampingan kepada ginjal dan hati.

"Terapi Dr Jism boleh digunakan oleh sesiapa yang ingin mengekalkan kesihatan kerana ia membantu melancarkan perjalanan darah.

"Lebih istimewa, terapi ini bukan memerlukan pesakit memakan ubat, malah tiada kesan sampingan untuk tempoh jangka panjang.

"Kaedah yang digunakan ialah melancarkan perjalanan darah kerana banyak penyakit yang berlaku berpunca daripada saluran darah tersumbat," katanya.

Beliau berkata, mesin terapi mudah alih itu sesuai digunakan setiap hari bagi membantu membersihkan saluran darah dan mengecas zat penting agar tubuh badan lebih sihat.

"Jika anda menggunakan mesin terapi ini, ibarat anda bersenam atau melakukan joging setiap hari kerana getaran yang dihasilkan membantu menguatkan sistem ketahanan tubuh selain memberi kekuatan kepada seseorang.

"Justeru, Dr Jism bukan hanya sesuai untuk mereka yang mempunyai pelbagai penyakit, malah boleh digunakan untuk anda yang sihat," katanya.

Ia dilengkapi lima fungsi iaitu voltan tinggi, voltan negatif, tenaga gelombang ringan, voltan rendah dan pengionan negatif.

Untuk maklumat lanjut, datang sendiri ke No 12, Jalan Prima Saujana 1/1A, Taman Prima Saujana, Seksyen 1, 43000 Kajang, Selangor atau hubungi talian 03-87393209, 03-87393254 dan 017-6413227.

Untuk mendapat info melalui Internet, layari laman web, www.aljabbargroup.com.

Operasi pusat pameran Al Jabbar bermula dari jam 9 pagi hingga 11 malam.